Web Analytics Made Easy - Statcounter

​ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ترخیص موتورسیکلت های رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ های استان ایلام از۱۷ آبان ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت‌وگو با خبرنگاربرنااظهار داشت: در راستای اجرای فرمان و فتوای مقام معظم رهبری و تاکید معظم له مبنی بر تحویل هرچه سریعتر موتورسیکلت های توقیفی به مردم و به جهت جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت موتورسیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ، دستورالعملی در این خصوص تهیه و جهت اجرا به پلیس راهور استان ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ارتباط با جزئیات این خبر افزود: بر اساس این دستورالعمل مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی می توانند با همراه داشتن کارت ملی خود و اسناد موتورسیکلت به پلیس+۱۰ و یا برنامه کاربردی" پلیس من "و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص موتور سیکلت خود را ثبت و تسلیم مرجع مربوطه کنند.

 سرهنگ کهزادی در ادامه به الزامی بودن مدارک مورد نیاز جهت ترخیص اشاره و خاطرنشان کرد:علاوه بر حضور مالک و متصرف قانونی و ارائه مدارک موتورسیکلت شامل سند مالکیت( برگ سبز) کارت موتور ،سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث الزامی می باشد.

 وی در خصوص سایر امتیازات در نظر گرفته شده برای صاحبان موتورسیکلت های رسوبی تصریح کرد: موتورسیکلت‌های که فاقد پلاک یا بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی باشند می توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان شماره‌گذاری و اخذ بیمه شخص ثالث، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. 

این مقام مسئول تاکید کرد: با عنایت به این که برابر قانون سن تردد برای موتورسیکلت ها ۸ سال می باشدلذا شرط ترخیص برای اینگونه موتورسیکلت‌ها مدت مذکور می‌باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان داشت: مالک و نماینده قانونی وی در زمان ترخیص ملزم به پرداخت کلیه هزینه های قانونی شامل جریمه های رانندگی و هزینه انتقال و پارکینگ می‌باشد.

 سرهنگ ابوالفضل کهزادی با اشاره به محدود بودن زمان اجرای این طرح، گفت :مالکان موتورسیکلت های رسوبی به منظور بهره مندی از مزایای این طرح دو ماه فرصت دارند جهت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

. وی در پایان یادآور شد :مطابق آماراستخراجی پلیس راهوراستان ترخیص ۴ هزار و ۴۰۹ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های استان موجود و شرایط ترخیص را دارا  می باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارکینگ موتور سیکلت ترخیص رسوبی موتورسیکلت های رسوبی موتورسیکلت ها پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک حسینی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از پارکینگ های دستگاههای اجرایی افزود: دستگاهها آمادگی لازم برای ترخیص این خودروها از سوی مالکان را داشته باشند و مالکان نیز باید خودروهای خود را پیگیری کنند چرا که در پارکینگ ها دچار فرسودگی می شوند.

وی با بیان اینکه خودروها به دلایل متعددی همچون تصادف و آتش سوزی به پارکینگ منتقل شده اند، گفت: با مالکان همکاری لازم جهت ترخیص انجام می شود و اگر خودرویی خلافی داشت به صورت قسطی قابل پرداخت است.

ملک حسینی اظهار داشت: اگر مالکی برای ترخیص بعد از یک ماه مراجعه نکرد طبق دستور قضایی خودرو به مزایده گذاشته خواهد شد و برابر نرخ کارشناس در صورت مراجعه مالک وجه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به دستور رئیس قوه قضائیه وسایل نقلیه نباید به مدت طولانی در توقیف به سر ببرد و پارکینگ دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

کد خبر 6093416

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • داداش کلاه یادت نره 
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود