Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری ترکیه، از اعلام آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همراهی در امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله ازمیر خبر داد. خبرگزاری میزان - سرلشکر محمد باقری با صدور پیامی به ژنرال ارتشبد «یاشار کولر» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری ترکیه، از اعلام آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همراهی در امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله ازمیر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در متن این پیام آمده است:
برادر مکرم ژنرال ارتشبد یاشار کولر
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری ترکیه
سلام علیکم
وقوع زمین لرزه در منطقه ازمیر جمهوری ترکیه که منجر به جان باختن و مجروحیت تعدادی از مردمان شریف آن کشور شد ، موجب تاسف و تالم گردید.
با اعلام آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همراهی در امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله ازمیر و عرض تسلیت و ابراز همدردی با جنابعالی، نیروهای مسلح ، دولت و ملت کشور برادر و مسلمان ترکیه از درگاه خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای خانواده های مصیبت دیده صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

در پی وقوع زلزله در منطقه ازمیر ترکیه ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به ارتشبد یاشار گولر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری ترکیه، بر اعلام آمادگی نیروهای مسلح کشورمان برای هرگونه همراهی در امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله ازمیر تاکید کرد .

بیشتربخوانید: تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد کل نیرو‌های مسلح و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشکرباقری ترکیه ایران نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکرباقری ترکیه ایران نیروهای مسلح رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مسلح جمهوری ترکیه نیروهای مسلح جمهوری اعلام آمادگی نیرو رئیس ستاد کل نیرو نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند