Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به اجرای همزمان ۲۵ پروژه زیست محیطی در این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی، اعلام کرد: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری این طرح‌ها، به‌زودی جشن تبدیل به صنعتی "سبز"را برگزار کنیم. خبرگزاری میزان - بنا به روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شهید تندگویان، سیدرضا قاسمی شهری در حاشیه کلنگ‌زنی طرح‌های جدید زیست محیطی پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ پروژه زیست محیطی توسط این شرکت پتروشیمی در دست اجرا است، گفت: دو پروژه احداث سیستم تصفیه و بازیافت آب بلودان برج‌های خنک کننده و احداث راکتور‌های بی‌هوازی تصفیه خانه که گلنگ‌زنی شده در مرحله تهیه اسناد مناقصه بوده و پیش بینی می‌شود سال آینده در مدار بهره برداری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اعلام اینکه هدف از اجرای ۲۵ طرح زیست محیطی تبدیل به یک شرکت پاک، سبز و حامی محیط زیست است، تصریح کرد: این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی به دنبال آن بوده که در کنار افزایش کمی و کیفی تولید حتی یک لیوان پساب را هم وارد محیط زیست نکند. بیشتر بخوانید: کاهش زمان صدور کارت سوخت این مقام مسئول با اشاره به انجام تعمیرات اساسی در این شرکت پتروشیمی، بیان کرد: مهرماه امسال با اجرای این پروژه تعمیراتی، میزان خروج دی اکسیدکربن کنترل شده و در بالاترین سطوح مدیریتی میزان انتشار الایندگی‌ها مدیریت شده و امیدواریم با تکمیل و بهره برداری طرح‌های جدید زیست محیطی به زودی جشن تبدیل به صنعتی «سبز» را برگزار کنیم.
"محمدجواد اشرفی" مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان هم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه باید نام پتروشیمی شهید تندگویان را به عنوان شرکتی موفق در کار‌های زیست محیطی برد و این پتروشیمی الگویی در سطح استان خوزستان است، گفت: پتروشیمی شهید تندگویان شرکتی موفق در اقدامات زیست محیطی بوده و امیدواریم به زودی نام این شرکت پتروشیمی در لیست صنایع سبز و غیرآلاینده استان خوزستان قرار دهیم.
وی با اشاره به بسته شدن ۱۶ کانال به خور‌های خلیج فارس توسط پتروشیمی شهید تندگویان، تاکید کرد: پتروشیمی شهید تندگویان گام‌هایی برای حرکت به سمت صنعت سبز برداشته و قطعا سازمان حفاظت محیط زیست از این اقدامات حمایت خواهد کرد.
انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت پتروشیمی شهید تندگویان شرکت پتروشیمی زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد. "

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس