Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم فردوس از مهر ماه زیر نظر کادر فنی خود استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را زده و منتظر مشخص شدن زمان آغاز بازی‌ها از سوی کمیته فوتسال است.

وی در ادامه راجع به شروع نشدن لیگ در موعد مقرر و تعویق آن به دلیل کرونا، تصریح کرد: به عنوان عضو خانواده بزرگ فوتسال ایران این تعویق را به نفع فوتسال کشور نمی‌دانم، تعویق لیگ برتر در مجموع برای فوتسال و تیم ملی مطلوب نیست، اما فرصت بیشتری به ما برای آماده شدن تیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل تیم فوتسال فردوس قم اضافه کرد: تیم ما با کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی در کنار چند فوتسالیست غیر بومی که برای تکمیل تیم جذب شده‌اند در لیگ جدید به میدان می‌رود، البته این را هم بگویم که یک تیم جوان ولی با انگیزه داریم که میانگین سنی آن زیر 23 است.

قلی‌زاده افزود: باید از مدیریت ورزش‌دوست مجتمع فردوس قدردانی کنم که در این اوضاع کرونایی و بحران اقتصادی، به فوتسال قم خدمت بزرگی کرده‌ و علاوه بر حمایتی که انجام می‌دهند، مشتاقانه اخبار و نحوه آماده‌سازی تیم را پیگیر هستند که این روحیه مجموعه تیم را بالا برده و همه ما را با انگیزه‌تر کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی باشگاه برای رونمایی از پیراهن جدید تیم، تصریح کرد: در فوتبال و فوتسال حرفه‌ای دنیا این اقدامی است که باشگاه‌ها به احترام هواداران خود و رسانه‌ها در شروع هر فصل از پیراهن جدید خود رونمایی می‌کنند، ما هم این برنامه را برای روز فرخنده هفدهم ربیع‌الاول برنامه‌ریزی کرده بودیم که وقتی متوجه شدیم ستاد مقابله با کرونا محدودیت‌های جدیدی را در نظر گرفته، این برنامه را به زمان دیگری موکول کردیم که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است: بعد از جلسه هماهنگی مسابقات فصل 1399 لیگ برتر فوتسال با حضور نمایندگان تیم‌ها در جمع مسوولان سازمان لیگ و کمیته فوتسال مهر ماه برگزار شد و قرار بود 14 تیم حاضر در مسابقات این فصل در دو گروه 6 تیمی بازی‌های فصل جدید را از اول آبان ماه آغاز کنند اما تداوم شیوع کرونا شروع لیگ را به تعویق انداخته است و احتمالا این لیگ از آذر ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ برتر فردوس كرونا كميته فوتسال سازمان ليگ رونمايي پيراهن جديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

در گزارش فیفا عنوان شده است:«ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

دیگر خبرها

  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم