Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که جمعیت زیربنای توسعه و حرکت به طرف رشد و تعالی است گفت: در هر جامعه ای موضوع جمعیت از مولفه های مهم و راهبردی قدرت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنیه در اولین جشنواره حضرت علی اصغر با موضوع تحکیم بنیان خانواده و توجه به فرزند آوری افزود: در هر جامعه‌ای موضوع جمعیت یکی از مولفه‌های مهم و راهبردی قدرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت به خودی خود صرفنظر از مونث و مذکر بودن خود واژه جمعیت از مولفه های قدرت است که در نظام جهانی شناخته شده است.


وی با بیان این که ایران کشور پهناوری است گفت: کشور ما دارای پتانسیل‌های مهم اقتصادی و قابلیت‌های بی نظیر است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به بحث بنیان خانواده و توجه به فرزند آوری افزود: دغدغه رهبر معظم انقلاب که بارها به آن تاکید فرموده اند  پیرشدن کشور از حیث جمعیت است و تاکنون ایشان 42 مرتبه در سخنرانی های خود به موضوع پیرشدن جمعیت و موضوع مهم فرزندآوری تاکید کرده‌اند.


امیرحیدری با تاکید بر این که جمعیت زیربنای توسعه و حرکت به طرف رشد و تعالی است گفت: جمعیت کشوری اگر زیاد شود یعنی همه مولفه های توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف شکوفا می شود و باعث قدرت کشور می شود چرا که قوی شدن یک کشور بدون زیاد شدن جمعیت امکان پذیر نیست.


وی با اشاره به کشورهای کوچک گفت: هر چقدر هم که این کشورها قدرت پیدا کنند در مقابل کشور پرجمعیت و قوی حرفی برای زدن ندارند بنابراین یکی از ابزارهای اقتدار و قدرت جمعیت است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کردند و دغدغه اصلی ایشان است که جمعیت کشور باید زیاد شود.


امیرحیدری با بیان این که  در نیروی زمینی اصل بر ولایت محوری است گفت: این ولایت محوری به معنی آن است که تمام سرمایه های معنوی و مادی نیروی زمینی باید در مسیر تحقق و اعتلای بیانات رهبر معظم انقلاب به کار گرفته شود.


وی با بیان این که یکی از تاکیدات رهبری بحث فرزندآوری است افزود: بر این اساس ما در نیروی زمینی برای تحقق این تاکید رهبری طرح لبیک 24 را با موضوع تحکیم بنیان خانواده و توجه به فرزندآوری شروع کردیم.


فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ما در سه مرحله این طرح را اجرا می کنیم؛ ابتدا در زمینه ازدواج آسان، دوم فرزندآوری که در این خصوص موضوع تشویق و حمایت مطرح است و در مرحله سوم هم تا پایان شیرخوارگی خانواده را مورد حمایت قرار می دهیم.


امیرحیدری یادآور شد: برای هر فرزندی که به دنیا آمد ماهانه 350 هزارتومان به مدت 2 سال جهت حمایت به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.


وی در ادامه به بحث درمان ناباروری خانواده‌ها در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: باید به این موضوع توجه شود و مشکلاتی که در این زمینه است را برطرف کنیم. بر این اساس امروز در نیروی زمینی به تمامی یگان ها مراجعه می شود و خانواده‌هایی که مشکل ناباروری یا حتی مریضی‌های دیگر دارند را شناسایی کرده و در جهت درمان آنها کمک می کنیم.


وی افزود: تلاش و اهتمام مطلوب مجموعه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در این مسیر تا تححق اهداف قابل تقدیر است.


اولین جشنواره حضرت علی اصغر با موضوع تحکیم بنیان خانواده و توجه به فرزند‌آوری صبح امروز در مجموعه ستاد نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده این نیرو برگزار شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حیدری ارتش جمهوری اسلامی ارتش موضوع تحکیم بنیان خانواده بنیان خانواده و توجه نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم