Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی روز دوشنبه در جمع فرماندهان، معاونان و مسئولان یگان های ویژه ناجا به لزوم حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و آرمان های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدای بزرگوار و ارزشمند ایران اسلامی با جانفشانی خود، آسایش و امنیت را برقرار کردند و با فداکاری و به برکت خون شهدا، جبهه ای به وسعت جبهه مقاومت گشوده شده است، روش و سیره شهدا باید سرلوحه امور زندگی همه افراد جامعه و به عنوان وظیفه ای همگانی قلمداد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید با بررسی تجربیات از ماموریت های گذشته، ضمن شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها، در جهت حفظ و ارتقای نقاط قوت کوشا باشیم.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در کنار تمام آموزش ها که با دقت و جدیت دنبال می شود باید به مسائل اعتقادی، اخلاقی و رفتار اسلامی توجه ویژه شود و تمام ماموریت ها و برنامه ها بر پایه اصول اخلاقی و اعتقادی باشد.

وحدت عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام

کارمند رتبه ۱۶ محسن عمادی رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا نیز گفت: وحدت از صدر اسلام تاکنون موجب مصون ماندن اسلام از انواع توطئه های دشمنان شده است و مسلمانان باید همیشه با حرکت در مسیر آموزه های دینی برای حفظ و حراست از جامعه اسلامی، وحدت و همدلی خود را حفظ کنند.  اتحاد اسلامی وحدت میان مسلمانان، از جمله مسائل بسیار مهم و اساسی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به شیطنت ها و توطئه های دشمنان اسلام و صهیونیسم جهانی و همچنین اقدام اخیر نشریه موهون فرانسوی در بی حرمتی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و تائید بی شرمانه آن توسط رئیس جمهور این کشور، بیان کرد: در دنیای امروز حضور بیش از یک میلیارد مسلمان و پیشرفت و تعالی بی سابقه برخی از کشورهای اسلامی به ویژه کشور ایران، زنگ خطری را برای استکبار جهانی به صدا درآورده است و به یقین آن ها آرام نخواهند نشست؛ از این رو تنها با حفظ وحدت می توان حربه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام را خنثی کرد.

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: وحدت از صدر اسلام تاکنون موجب مصون ماندن اسلام از انواع توطئه های دشمنان شده است و مسلمانان باید همیشه با حرکت در مسیر آموزه های دینی برای حفظ و حراست از جامعه اسلامی، وحدت و همدلی خود را حفظ کنند.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه همه آحاد و اقشار جامعه اسلامی، اتحاد در قالب وحدت است و این وظیفه ای همگانی برای مسلمانان محسوب می شود.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه فرماندهی یگان ویژه ناجا اخبار کنکور توطئه های دشمنان یگان های ویژه ویژه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند