Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدرضا زمانی در خصوص زمان ثبت نام پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بیان کرد: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش درباره شرایط ثبت نام و موارد امتحانی آزمون در حال انجام است و در اواخر آبان ماه زمان دقیق ثبت نام اعلام می‌شود.

وی با  بیان  اینکه زمان احتمالی ثبت نام در اوایل دی ماه خواهد بود، گفت: در سال‌های اخیر ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور،  30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور عنوان کرد: داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش‌پذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار گرفته، به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، یادآور شد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

زمانی ادامه داد: دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌های باز دنیاست و از روش‌های مختلف با کسب مجوزها می تواند اقدام به پذیرش دانشجو کند و مجوز این دوره نیز در همین راستا صادر شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می‌توانند به پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1079438 برچسب‌ها دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و پذیرش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتخاب رشته دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند. 

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف