Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@02:12:57 GMT

آزمایش مجدد توپ‌های تولید داخل رشته بوچیا

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۸۷۹۵

تولید داخلی تجهیزات رشته بوچیا مورد بررسی و آزمایش مجدد قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه، با حضور اسبقیان، مسئولین این فدراسیون، انجمن و کارشناسان این رشته، پس از اعمال اصلاحاتی توپ‌های بوچیا دوباره مورد بررسی فنی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تولید توپ‌ها چند مرحله‌ی آزمایشی در نظر گرفته شده است و برای تکمیل روند تولید، پیشنهادات فنی مربیان و کارشناسان این رشته به تولیدکنندگان انتقال داده می‌شود.

در پایان این جلسه کارشناسی، رییس فدراسیون به سه ورزشکار بوچیا که در مراحل بررسی تجهیزات حضور داشتند، هدایایی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: امضای تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین توپ بوچیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین توپ بوچیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»