Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:48:15 GMT

۲واحد تولیدی ماسک در کردستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۹۰۵۲

۲واحد تولیدی ماسک در کردستان افتتاح شد

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در حاشیه افتتاحیه این واحدهای تولیدی اظهارداشت: هیچ گونه مشکلی در تامین ماسک برای شهروندان استان وجود ندارد و متناسب با نیاز مردم این کالای بهداشتی تولید می شود. 

ابراهیم زارعی اضافه کرد : بشدت بر واحدهای تولید و عرضه ماسک در استان نظارت می‌شود تا بهترین و باکیفیت ترین ماسک تولید و بدست مصرف کنندگان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی از محل‌های مختلفی هم چون تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید تامین می‌شود. 

محمد دره وزمی اضافه کرد: تامین مواد اولیه یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تولید ماسک استان است که لیستی از این واحدها تهیه شده و روزانه تامین نیاز مواد اولیه آنها پیگیری می‌شود. 

وی افزود:  درمجموع پنج واحد تولید ماسک استان سالانه ۱۲۰ میلیون و روزانه ۳۲۰ هزار عدد از این محصول را تولید و روانه بازار می‌کنند. 

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم با بیان اینکه امروز افتتاح چهارمین و پنجمین واحد تولید ماسک در استان هستیم یادآور شد: چهارمین واحد تولید ماسک استان سالانه ظرفیت تولید ۵۰ میلیون عدد ماسک استاندارد را دارد. 

پیمان الماسی اظهار داشت :برای احداث و راه اندازی  این واحد ۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و برای ۲۰ نفر هم شغل ایجاد شده است. و ظرفیت پنجمین واحد نیز سالانه ۳۶ میلیون عدد در سال است. 

برچسب‌ها ماسک کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت ماسک کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت اخبار کنکور واحدهای تولید ماسک استان تولید ماسک واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اعلام ضرورت ثبت برنامه تولید توسط مدیران واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت جهت تخصیص ارز اظهار کرد: برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز گیلان برای سهولت تأمین مواد اولیه خارجی تولیدات در سامانه ثبت شده است.

وی به لزوم اعلام دقیق‌تر مقدار احتیاج ارزی واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه ساماندهی بانک مرکزی برای تخصیص ارز حمایتی به واحدهای صنعتی؛ اطلاع رسانی و هماهنگی لازم برای ثبت برنامه تولید به صنایع ارزبر گیلان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به تأمین بخشی از مواد اولیه خارجی برخی از واحدهای صنعتی از طریق بازرگانان داخلی به صورت غیر مستقیم، تصریح کرد: مشکلات ساختاری سامانه‌ها به علت هوشمند بودن آنها در سطح کلان انعکاس داده شده است و در حال رفع چالش‌های پیش روی می‌باشیم که در آینده صنایع ما با مشکل تخصیص و تأمین ارز مواجه نشوند.

وی به پایش برنامه‌های تولید ثبت شده در فاز اول و شفاف سازی امور ارزی اشارهکرد و گفت: در بررسی کارشناسی و پایش وضعیت برنامه تولید ثبت شده واحدهای صنعتی، میزان ارزبری افزون بر ۸۵ واحد صنعتی گیلان محرز و مشخص گردید.

پورحیدری ثبت برنامه تولید برای تخصیص ارز را الزامی و ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به حد گذاری ارزی و تعیین سقف مصارف ارزی؛ در بخش‌های صنعت، کشاورزی و دارو در سال جدید، ثبت برنامه تولید و میزان نیاز ارزی واحدهای صنعتی گیلان در سامانه جامع تجارت لازم است.

کد خبر 6099548

دیگر خبرها

  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی