Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:10:15 GMT

توزیع ۱۰۲۵ بسته کمک معیشتی توسط پیشگامان یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۰۴۱۴

توزیع ۱۰۲۵ بسته کمک معیشتی توسط پیشگامان یزد

ایسنا/یزد گروه تعاونی پیشگامان یزد به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این تعاونی، تعداد ۱۰۲۵ بسته معیشتی را برای توزیع بین نیازمندان و آسیب‌دیدگاه ناشی از کرونا آماده کرد.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد ظهر امروز دوشنبه در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی که در حضور «سید محمد رستگاری» فرماندار یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در بحران کرونا، ظرفیت‌های خوب خیری در استان به میدان آمده و با کمک موسسات، بخش خصوصی، خیرین و کمک‌های دولت، بخشی از آسیب‌های ناشی از کرونا را التیام بخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراسم امروز نیز ۱۰۲۵ بسته کمک معیشتی از سوی گروه تعاونی پیشگامان یزد برای کمک به نیازمندان تهیه شده که در آستانه میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفرصادق(ع) توزیع می‌شود و علاوه بر این نیز با همکاری خوب این گروه تعاونی، پنج دستگاه اکسیژن‌ساز برای جانبازان درگیر با کرونا تهیه و در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار می‌گیرد.

استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد که با مجموع همکاری‌هایی که بخش‌های مختلف استان در این رابطه دارند، ضمن تامین کمبودها و تجهیزات مورد نیاز برای مهار این بیماری و کاهش آسیب‌های ناشی از آن، مدیریت بهتری در پیگیری و کنترل این بحران را شاهد باشیم.

یادآور می‌شود؛ گروه تعاونی پیشگامان یزد ۱۰۲۵ بسته کمک معیشتی و پنج دستگاه اکسیژن‌ساز را با اعتبار پنج میلیارد ریال تامین کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پیشگامان یزد بسته معیشتی يزد استاندار يزد کروناویروس پیشگامان یزد گروه تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند