Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم رونمایی از پوستر  و آغاز جشنواره ملی استکبار ستیزی آمریکایی به زبان کودکان به همت بسیج دانشجویی اصفهان برگزار شد.

محمد جواد نادراصل در حاشیه این مراسم اظهار داشت: کمبود محتوای قوی در بازه سنی کودکان و نوجوانان موضوعی بود که بسیج دانشجویی را با استفاده از دانشجویان دلگرم به حضور در این حوزه کرد، جشنواره ملی استکبار ستیزی در پنج قالب شعر، داستان‌نویسی، طراحی پازل، طراحی نقاشی بدون رنگ و نمایش نامه‌ نویسی  برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره، افزود: هماهنگی‌های انجام شده که اثار برتر این جشنواره در کتاب‌های درسی استفاده شود، شرکت‌کنندگام می‌توانند از امروز تا ۱۶ آذر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند؛ آثار برتر این جشنواره در بهمن‌ ماه معرفی خواهند شد.

وی در پایان گفت: هدف این جشنواره این است که بتوانیم محتوای خوبی از سوی دانشجویان برای رده سنی ۵ تا ۹ سال تولید کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان جشنواره اصفهان دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین جشنواره ایده های نو در سال تحصیلی جاری، «صغری نعمتی» از معلمان شهرستان گناوه حائز رتبه برتر استانی در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهگیان شهرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت خواندن و نوشتن در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

مردانی با بیان اینکه شهرستان گناوه رتبه سوم مشارکت در این جشنواره را کسب کرده گفت: در همایشی که به همین منظور در شهرستان کنگان برگزار شد از مسئولان حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6093664

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا