Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:32:34 GMT

دشمن با نفوذ می تواند تفرقه افکنی کند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۱۶۲۴

دشمن با نفوذ می تواند تفرقه افکنی کند

حجت الاسلام یوسف احمدی, مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم گام برداشتن در جهت عملی شدن وحدت گفت: دشمن با نفوذ می تواند تفرقه افکنی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام و ولادت امام صادق(علیه الاسلام)، اظهار داشت: دوازدهم ربیع‌الاول به روایت اهل سنت و هفدهم ربیع‌الاول به روایت شیعه، سالروز خجسته میلاد رسول اکرم(ص) است که فاصله این ۲ روز مبارک از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، به‌عنوان «هفته وحدت» نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هفته وحدت را نتیجه هوشیاری و دور اندیشی امام خمینی (ره) دانست و گفت: امام جمع بین امرین را انجام داد و این هفته را هفته وحدت نامگذاری کرد و می توان گفت ایجاد هفته وحدت یکی از مهمترین تدابیر حضرت امام خمینی(ره) جهت حفظ امت یکپارچه اسلامی بود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز راه امام ادامه دارد و این هفته در تمام دنیا گرامی داشته می شود و در ممالک اسلامی طرفداری دارد و شیعه و سنی هم ندارد.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: امام به عنوان فقیه جامع الشرایط در خصوص وحدت فرمود دست‌های ناپاکی پشت پرده وجود دارد که بین شیعه و سنی اختلاف می‌اندازد آنها نه شیعه هستند و نه سنی بلکه دستهای ایادی استکبار هستند که قصد دارند ممالک اسلامی را از دستشان بگیرند.

وی ادامه داد: در این شرایط شیعه و سنی باید آگاهانه در کنار هم قرار بگیرند و مقابل استکبار ایستادگی کنند و با این ایستادگی جریان نفوذ را از بین ببرند چرا که دشمن با نفوذ می تواند تفرقه افکنی کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: هیچ کدام از مراجع تشیع اجازه توهین به عقاید اهل سنت را نمی‌دهند، حضرت آقا می فرماید شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی، اینها وارد می شوند و قصد دارند اسلام ناب را از بین ببرند و بسیاری از آنها کسانی هستند که ارتباطی با دین اسلام و انقلاب ندارند و ضرورت وحدت را نمی‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حفظ وحدت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمود ندای وحدت در دنیا گران جا افتاده است و نباید آسان را شکست، هر کس به چنین عملی دست بزند خیانت کرده است.

وی ادامه داد: این کلمه خیانتی که مقام معظم رهبری به کار برده اوج وحدت و ضرورت وحدت را نشان می دهد.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: آری ما خون ها برای جاری شدن وحدت دادیم و استقامت کردیم و آنرا آسان به دست نیاوردیم لذا هر کس بخواهد آنرا بشکند، خیانت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که دست به این خیانت می زنند همان شیعیان انگلیسی هستند و امثال سید صادق شیرازی مرجعی که معلوم نیست مرجعیت را از کجا به دست آورده است و ماهواره هایی را بر علیه شیعه راه انداخته و بر طبل تفرقه افکنی می‌زند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: باید در مسیر وحدت اسلامی در عمل گام برداریم، با شعار به جایی نخواهیم رسید.

حجت الاسلام احمدی گفت: استان کرمانشاه تقریبی ترین استان کشور است که تنوع مذهبی و فرقه ای بسیاری دارد اما در کنار هم بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند و می توانند به عنوان الگو معرفی شوند.

وی بیان داشت: امام جمعه فقید اهل سنت ماموستا محمدی همیشه صحبت های ما را تایید می کرد و این نشان دهنده آن است که مسیر ما، کتاب و خدای ما یکی است و اصول ما نزدیک به یکدیگر است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: تا زمانیکه بر روی اشتراکات تاکید و پافشاری کنیم می توانیم مسیر وحدت را پیش ببریم.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حجت الاسلام احمدی تفرقه افکنی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد