Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته وحدت، تاکید کرد: دشمنان بشریت با اتخاذ سیاست‌های ضد اسلامی و ضد بشری در انجام دسیسه‌های تفرقه افکنانه، عداوت و کینه نسبت به اسلام عزیز و مسلمانان مظلوم در سراسر جهان فروگذار نکرده‌اند و با هراس از اتحاد مسلمانان و وحشت آنها را از تمسک به حبل الله تاب و توان دیدن نور حق را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَّقَدْ کَانَ لَکُمْ فِى رَسُولِ ٱللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِّمَن کَانَ یَرْجُواْ ٱللَّهَ وَٱلْیَوْمَ ٱلْءَاخِرَ وَذَکَرَ ٱللَّهَ کَثِیرًا (احزاب ۲۱)

اوج معرفت به پیامبر(ص) و شناخت اوصافش را باید از قرآن و کلام معصوم(ع) فراگرفت. رحمه للعالمین تجلی و تبلور هدایتگری در وجود مقدس پیامبر(ص) می باشد که خداوند او را برای همه جهانیان فرستاده و نه فقط برای گروهی خاص، او به زمان و مکان مشخص و محدودی اختصاص ندارد. محبوب ترین بندگان نزد خدا پیروان و الگوگیرندگان پیامبر نور و رحمت می‌باشند.

ملت‌های مسلمان جدای از برخی از دول سرسپرده، با تمسک به اعتصام الهی و تشکیل امت واحده در پرتو هدایت های وحیانی در یک کشتی به سوی رستگاری در حرکت می باشند. در این مسیر دشمنان بشریت با اتخاذ سیاست‌های ضد اسلامی و ضد بشری صهیونیسم بین الملل به سرکردگی شیطان بزرگ، هر آنچه در توان دارند را در انجام دسیسه‌های تفرقه افکنانه، عداوت و کینه نسبت به اسلام عزیز و مسلمانان مظلوم در سراسر جهان فروگذار نکرده‌اند و با هراس از اتحاد مسلمانان و وحشت آنها را از تمسک به حبل الله تاب و توان دیدن نور حق را ندارند. آنان تلاش بسیاری برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین با ایجاد گروه های منحوس تکفیری به نام اسلام و برای بدنامی اسلام و اهانت های برنامه ریزی شده به ساخت مقدس قرآن و پیامبر(ص) را در پیش گرفته اند غافل از آیه شریفه:

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(صف ۸)

اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت خاتم المرسلین محمدبن عبدالله(ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق(ع) هفته وحدت، حماسه ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) را گرامی می دارم.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام مسلمانان قرآن دشمنان علی سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است