Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،‌ جدالی حساس و حیاتی بین رئال مادرید و اینترمیلان برگزار می‌شود.

2 تیم موظف‌اند برای رسیدن به مرحله بعد در این بازی به پیروزی دست یابند.

در جدول این گروه، شاختاردونتسک با 4 امتیاز صدرنشین است و مونشن گلادباخ با 2 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترمیلان با 2 امتیاز سوم و رئال مادرید با 1 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

زیدان و کونته اگر بخواهند در دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند باید در این جدال به پیروزی دست یابند.

به بهانه بازی حساس امشب رئال مادرید و اینترمیلان می‌خواهیم نگاهی به جدال‌های خاطره‌انگیز کهکشانی ها مقابل تیم‌های ایتالیایی بیاندازیم.

*رئال مادرید – یوونتوس - فینال آمستردام – 1998

رئال مادرید با هدایت یوپ هانکس در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس مارچلو لیپی دیدار کرد.

این جدال با ستاره‌هایی چون هیرو، کارلوس، ردوندو،‌ سیدورف، رائول، مورینتز و میاتوویچ برای رئال آغاز شد و یوونتوس در آن سوی بازی زیدان، اینزاگی، دل‌پیرو، دشان، داویدز، ‌مونترو و توریچلی را در اختیار داشت.

این بازی با تک گل پردراگ میاتوویچ در دقیقه 66 با هنرنمایی روبرتو کارلوس به پایان رسید و رئال مادرید توانست هفتمین قهرمانی اروپایی خود را جشن بگیرد.

 

*رئال مادرید – یوونتوس ؛ دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2002-2003

تیم رئال مادرید در نیمه نهایی با هدایت ویسنته دل‌بوسکه به مصاف یوونتوس لیپی رفت.

یک جدال حساس که با برتری 2 بر یک کهکشانی‌ها به پایان رسید. البته که تیم یوونتوس توانست در بازی برگشت رئال را شکست دهد و راهی فینال شود. در فینال منچستر نیز مقابل میلان در ضربات پنالتی شکست خورد تا تیم میلان با آنچلوتی قهرمان دنیا شود.

در بازی رئال و یووه، رونالدو و روبرتو کارلوس با یک شوت دیدنی گلزنی کردند و در تیم یووه ترزگه دروازه کاسیاس را باز کرد.

رئال با ستاره‌هایی چون کاسیاس، هیرو، کارلوس، سالگادو، گوتی، ماکلله، زیدان، فیگو، مورینتز و رونالدو به مصاف تیم لیپی رفت.

در آن بازی جدال زیدان مقابل تیم سابق خود مورد سوژه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

*رئال مادرید – یوونتوس ؛ فینال کاردیف فصل 2016-2017

 

رئال مادرید با لباس بنفش خود وارد میدان شد. آنها بایرن مونیخ هانکس را شکست داده بودند و یوونتوس از سد موناکوی ژاردیم گذشته بود.

در فینال کاردیف رونالدو ستاره اصلی بازی بود. 2گل به ثمر رساند و به همراه آسنسیو و کاسمیرو نتیجه بازی را به 4 بر یک رساند.

تک گل یوونتوس را نیز ماریو مانژوکیچ با یک ضربه برگردان زیبا به ثمر رساند.

 

*یوونتوس- ناپولی ؛ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2016-2017 بازی برگشت

 

از سوی رئال مادرید این بازی به عنوان یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌ها مقابل تیم‌های ایتالیایی انتخاب شد. 2 ضربه سر راموس گل مرتنس را خراب کرد و رئال مادرید توانست با اقتدار به برتری 3 بر یک در آن بازی دست یابد.

 

*رئال مادرید – یوونتوس ؛ دیدار رفت یک چهارم نهایی فصل 2018-2019

برگردان رونالدو مقابل بوفون و تشویق یک صدای ورزشگاه یوونتوس برای ستاره رئال مادرید در ذهن همه فوتبال دوستان باقی مانده است.

رئال مادرید در این بازی به برتری 3 بر صفر رسید و در بازی برگشت با یک تصمیم جنجالی داور انگلیسی به برتری 3 بر یک رسید.

در آن بازی بوفون به داور بازی گفت: قلبش از یک تیکه سطل آشغال پر شده است.

 

 

*رئال مادرید – رم ؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2018-2019

 

در بازی رفت رئال مادرید به برتری 3 بر صفر رسید و در بازی برگشت با لوکاس واسکز به برد 2 بر صفر مقابل رم رضایت داد.

باشگاه رئال مادرید به دلیل گلزنی لوکاس واسکز در این بازی، این جدال را نیز یکی از خاطره‌انگیز ترین بازی‌های رئال مقابل تیم‌های ایتالیایی اعلام کرد.

امشب در دیدار مقابل اینترمیلان، رئال مادرید چه نتیجه‌ای خواهد گرفت؟

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس رونالدو لیگ قهرمانان اروپا تیم های ایتالیایی رئال مادرید برتری 3 بازی برگشت مقابل تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ وضعیت تیمش در آستانه بازی با رئال مادرید در در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای رئال مادرید خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: در مورد در اختیار داشتن لایمر و دلیخت برای بازی فردا نمی‌توانم بگویم که صد درصد آنها را در اختیار خواهیم داشت. آنها هنوز دارند تست‌های نهایی را پشت سر می‌گذارند. اوضاع لایمر اما نسبت به ماتیس و اوپامکانو بهتر به نظر می‌رسد. باید چند ساعت دیگر صبر کنیم و بعد ببینیم آنها در تمرین چطور خواهند بود.

وی همچنین در تمجید از سرمربی رئال مادرید که سابقه هدایت بایرن مونیخ را هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، اظهار داشت: کارهایی که آنچلوتی به عنوان بازیکن و مربی برای فوتبال انجام داده، فوق‌العاده است. او یک اسطوره است اما همچنان مؤدب و فروتن است که این فوق‌العاده است. کارلتو در آستانه به ارمغان آوردن یک قهرمانی دیگر در لالیگا برای رئال است و تیمش را هم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسانده است.

سرمربی بایرن تصریح کرد: ما در تقابل با رئال مادرید به تاکتیک‌ها و البته شانس نیاز ئداریم. ما به ترکیب این دو و تعادل تیمی خوبی نیاز داریم. بازیکنان برنامه و ایده می‌خواهند و در کنارش به آزادی عمل و البته شانس نیاز دارند. برای شکست دادن رئال مادرید به این پکیج نیاز است.

عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل

توخل در ادامه تأکید کرد: بازی نیمه‌نهایی کمی حس فینال را دارد و نگرش من این است که ترکیبی شبیه به ترکیب فینال را روانه این بازی خواهم کرد. اگر چهار بازیکن مصدوم ما به بازی فردا نرسند، این عدد بزرگی است اما ما هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد در بازی فردا انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم و در آنجا قهرمانی را از آن خود کنیم. ما آماده‌ایم و اعتماد به نفس بالایی داریم. شکست آرسنال مهم بود و حالا باید با رئال مادرید مصاف کنیم.

وی در خصوص هافبک انگلیسی رئال مادرید که در اولین فصل حضورش در این تیم درخشان ظاهر شده، گفت: بلینگام بازیکن برجسته‌ای است که از پیشرفت شگفت‌انگیزش لذت می‌برد. این کار را تنها با شخصیتی بزرگ می‌توان انجام داد. جود بازیکنی کلیدی برای بایرن است و ما سعی خواهیم کرد تا راهکارهایی برای مهار او و دیگر بازیکنان رئال پیدا کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره اظهارنظرهای اخیر اولی هوینس که به نوعی توانایی او برای کار با بازیکنان جوان را زیرسؤال برده بود، خاطرنشان کرد: موضوع از نظر من مختومه است و نمی‌خواهم اظهارنظر بیشتری در این خصوص کنم. تمرکز من تنها روی بازی فردا است.

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید