Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@14:33:18 GMT

جشن ولادت پیامبر(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۴۸۸۹

جشن ولادت پیامبر(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

همزمان با فرارسیدن شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، حرم مطهر رضوی با نوای نقاره‌خانه این عید فرخنده و با سعادت را به دلدادگان اهل‌بیت(ع) بشارت داد و صحن و سرای بارگاه ملائک پاسبان حضرت رضا(ع) غرق در نور، سرور و عطر رضوی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با فرارسیدن شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، حرم مطهر رضوی با نوای نقاره‌خانه این عید فرخنده و با سعادت را به دلدادگان اهل‌بیت(ع) بشارت داد و صحن و سرای بارگاه ملائک پاسبان حضرت رضا(ع) غرق در نور، سرور و عطر رضوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در شب میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، به صورت ویژه گل‌آرایی و نورآرایی شده است، در سراسر صحن و سرای با صفای حرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) نوای مولودی خوانی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) در وصف حضرت خاتم المرسلین حضرت محمد(ص) طنین انداز است.

 

مراسم نمادین شب میلاد پیامبر مهربانی‌ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین «ناصر رفیعی» در این مراسم به بیان ویژگی‌های سیره رفتاری پیامبر گرامی اسلام(ص) پرداخت.

 

همخوانی گروه آوای رضوان و مولودی خوانی مهدی رسولی از دیگر بخش‌های مراسم شب میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) بود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت حضرت محمد ص و امام صادق ع جشن ولادت حرم مطهر رضوی امام جعفر صادق ع حرم مطهر رضوی صحن و سرای شب میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است