Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:42:15 GMT

محدودیت‌های کرونایی در جاده های استان ایلام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۵۲۸۹

محدودیت‌های کرونایی در جاده های استان ایلام اعلام شد

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از اپیدمی این بیماری از بعد از ظهر دوشنبه مورخ ۹۹/۸/۱۲ خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۸/۱۶ به داخل و خارج استان ممنوع است.

وی افزود: تعداد ۴ ایستگاه ورودی و خروجی استان شامل ۱- ایست و بازرسی میدان قران محور ایلام _ بدره ۲- ایست و بازرسی میدان ارغوان محور ایلام _ کرمانشاه ۳- روستای مهدی اباد محور ایلام _ مهران ۴- روستای هفت چشمه، محور ایلام اسلام اباد توسط نیروهای امدادی، انتظامی و پلیس راه کنترل و نسبت به عودت خودروهای غیربومی اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: رانندگان بومی استان نیز بر اساس همین مصوبات حق خروج از استان تا پایان ممنوعیت‌های اعلامی را ندارند.

وی یادآور شد: رانندگانی که به ممنوعیت‌های اعلامی بی توجهی نمایند بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

همتی زاده در پایان گفت: از تمامی مردم عزیز استان تقاضا داریم همکاری لازم را با عوامل انتظامی و پلیس راه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

کد خبر 5062769

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ایلام ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان بوشهر هفته وحدت کرمانشاه گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل پدافند غیرعامل محدودیت های کرونایی محور ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!