Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مالک ناجی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳آبان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه شهید محمدحسینی هشترود برگزار شد افزود: ریشه انقلاب ما استکبار ستیزی است و همواره مقابل آمریکا و استکبار جهانی خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا، بیان تنفر جمهوری اسلامی از رفتار بیرحمانه سیاستمداران این کشور است گفت: آمریکا دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده و است و جنایات این کشور علیه مردم ایران در طول سال‌های قبل و پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ناجی خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه برخاسته از تنفر و انزجاری مردمی است که مورد خصومت‌های بیرحمانه آمریکا بوده است.

وی گفت: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که ما در مسیری که آغاز کرده ایم ایستادگی خواهیم کرد و انتقام خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت.
در پایان این مراسم زنگ استکبار در این مدرسه به صدا در آمد و حاضرین شعار مرگبر آمریکا و اسراییل سردادند.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار هشترود آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار هشترود آذربایجان شرقی روز مبارزه با استکبار هشترود آذربایجان شرقی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند