Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،علی خوانپایه امروز در نشست اضطراری ستاد مقابله با بیماری کرونای گچساران که با حضور استاندار و مسوولان شبکه بهداشت در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 6 هزار و 544تست کرونا از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا گفت: از مجموع نمونه تست‌های دریافت شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا متاسفانه بیش از  2 هزار نفر و 257 نفر در این شهرستان  معادل 35درصد  به این ویروس مبتلا شده‌اند.

فرماندار گچساران در ادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران جزء43 شهرستانی بحرانی کشور در زمینه بیماری کرونا قرار گرفته است، گفت: در این زمینه تمهیداتی اتخاذ شده است.

خوانپایه به اعمال محدودیت هایی کرونایی به مدت یک هفته دیگر و تعطیلی صنوف و بازار اشاره کردو افزود: با توجه به شرایط بحرانی گچساران  و افزایش شمار افراد مبتلا و مرگ و میر محدودیت های کرونایی مجددا به مدت یک هفته در این شهرستان اعمال شد.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران با بیان اینکه متاسفانه شاخص فوتی های ناشی از کرونا در گچساران بالاتر از میانگین استان است، ابراز کرد: شاخص فوتی های ناشی از کرونا  در گچساران 2.6دهم درصد رسیده در حالی که در استان 2.3دهم درصد است.

خوانپایه عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 59 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که این آمار از میانگین فوتی‌ها در استان بیشتر است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 70 بیمار  مبتلا و مشکوک به کرونا در بخش کرونا بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیمارستان کرونا گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس