Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:29:44 GMT

کالا به اندازه کافی در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۴۴۹۰

کالا به اندازه کافی در کشور وجود دارد

تابش با تایید وجود کالا به اندازه کافی در کشور گفت: برای حل مشکلات در کوتاه مدت چند کار در اولویت سازمان حمایت و کلیت نظام قرار گرفته است، یکی استفاده از ظرفیت سامانه انبار است،

به گزارش خبرگزاری شبستان، عباس تابش رئیس سازمان حمایت شب گذشته (سه شنبه ۱۳ آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با تایید وجود کالا به اندازه کافی در کشور گفت: برای حل مشکلات در کوتاه مدت چند کار در اولویت سازمان حمایت و کلیت نظام قرار گرفته است، یکی استفاده از ظرفیت سامانه انبار است،

  او افزود: اهتمام بر این است که از فردا هم از توان بسیج و اصناف و هم دادستانی و نیروی انتظامی برای بازرسی و شناسایی انبارها استفاده کنیم، نگهداری کالاهای حساس و ضروری و اساسی در انبار‌هایی که در سامانه انبار عضو نیستند جرم تلقی می شود و علاوه بر احتکار به عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور است، از این طریق فردا بازرسی‌ها بر اساس سامانه انبار انجام می‌گیرد و هر کالایی که در انبار‌ها باشد به کف بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تابش گفت: در بلند مدت ما باید به شبکه توزیع منسجم و شفاف فکر کنیم و سریعا بتوانیم سامانه جامع تجارت را عملیاتی کنیم. پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان حمایت عباس تابش سازمان حمایت مصرف کنندگان سازمان حمایت از مصرف کننده سامانه انبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت