Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی"ایران" درباره تغییرات در فصل دوم، گفت: در سری جدید، اجرای برنامه برعهده سعید شیخ‌زاده از مجریان و گویندگان خوب کشور خواهد بود و به تازگی نیز ضبط قسمت‌ها آغاز شده است. علاوه بر تغییر مجری، برای ایجاد تنوع در آیتم‌ها چند بازی جدید نیز توسط طراحان برنامه به مسابقه اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره دلایل تغییر مجری برنامه نیز گفت: سام درخشانی در 60 قسمت اجرای مسابقه را برعهده داشت. متأسفانه در میان وقفه طولانی و پیش‌بینی نشده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ضبط برنامه ایجاد شد، آقای درخشانی پیشنهاد بازی در سریال «خوب، بد، جلف» را دریافت کردند و در صورت پذیرش این پیشنهاد، عملاً حضور وی در فصل دوم مسابقه از نظر زمانی امکان‌پذیر نبود. ما نیز با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق آغاز ضبط، طی یک تفاهم کاملاً دوستانه تصمیم گرفتیم اجرای برنامه را به گزینه دیگری واگذار کنیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد در پروژه آینده دوباره بتوانیم با آقای درخشانی همکاری داشته باشیم.

این تهیه‌کننده درباره اقدامات لازم برای حفظ سلامتی افراد حاضر در استودیو نیز گفت: برای حفظ سلامتی گروه همچنان ضبط مسابقه بدون حضور تماشاگران است و به شرکت‌کنندگان نیز تأکید می‌شود که از آوردن همراه خودداری کنند. به مانند سری قبل و برای حفظ سلامتی اعضای پروژه از تمامی افراد قبل از حضور در استودیو تست گرفته می‌شود و تلاش می‌کنیم تا تمامی نکات بهداشتی را نیز رعایت کنیم.

مسابقه "ایران" در شب‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت 10 روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سام درخشانی برنامه تلوزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در فصل جدید برنامه خوش نمک ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب ۴نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما خوش نمک چهار شرکت کننده کسیت که از دوره مسابقه خارج می شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد مشاهده نمایند.

دیگر خبرها

  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم