Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان یحیی گل‌محمدی این روزها برای تحقق یک رویای بزرگ تلاش می‌کنند؛ قهرمانی آسیا رویای بزرگ سرخ‌هاست که حالا در یک قدمی آن قرار دارند.

غیبت برخی ستاره‌ها در فینال به دلیل محرومیت یا جدایی گرچه می‌تواند کار را برای پرسپولیس سخت کند اما بازیکنان پرسپولیس در نشان داده‌اند که برای روزهای دشوار آمادگی دارند و این جمله که «پرسپولیس تیم روزهای سخت است» را در دوحه به خوبی نشان دادند و با وجود غیبت برخی نفرات فیکس با هدف قهرمانی در آسیا با تمام وجود به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دیدار سوپرجام نیز پیش روی پرسپولیس است. سرخ‌ها در ۳ فصل گذشته فاتح سوپرجام بوده‌اند و بدون شک در این بازی نیز برای برد وارد میدان می‌شوند.

پرسپولیس می‌خواهد به تاریخ‌سازی ادامه دهد و پس از پوکر قهرمانی لیگ، به دنبال فتح لیگ قهرمانان آسیا و پوکر سوپرجام است.

سرخ‌پوشان با شروع لیگ بیستم هم با هدف پنجمین قهرمانی متوالی به مصاف حریفان خواهند رفت و نمی‌خواهند فرصت قهرمانی در جام حذفی را نیز از دست دهند؛ سرخ‌ها اگر در راه دستیابی به این اهداف موفق باشند گام بزرگ‌تری برداشته و بیشتر در تاریخ فوتبال ایران جاودانه می‌شوند.

کد خبر 5063446

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی بيستمين دوره ليگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی شجاع خلیل زاده کشتی آزاد انتخابی تیم ملی فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان محمد نادری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس دو قسط متوالی از توافقنامه با یحیی گل‌محمدی را پرداخت نکرده که بر اساس توافقنامه کتبی، اهمال در پرداخت این قرارداد، جریمه 5 میلیاردی را به دنبال خود دارد.

با این حال رضا درویش می‌گوید در این مورد با یحیی گل محمدی تماس گرفته و به او مشکلات تیم را اعلام کرده و به نظر طرفین برای عدم فعال شدن مکانیسم پنج میلیاردی به توافق رسیده اند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم با آقای گل‌محمدی صحبت کردم، بله سررسید ایشان فرا رسیده و ما از او رخصت گرفتیم. قسط دوم ایشان آماده بود و ما گفتیم چون به خاطر مجوز حرفه ای پول لازم داریم، پول را به بدهکاران دیگر بدهیم.

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد