Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «احمد تشکینی» افزود: تفویض اختیار به سازمان‌ها و واحدهای استانی، با توجه به روند رو به رشد فعالیت‌ها در سطح استان‌ها و توسعه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات یک ضرورت است.

وی گفت: واگذاری خدمات، مجوزها و فرآیندهای اجرایی به استان‌ها می‌تواند کمک شایانی به دریافت خدمات سریع در سطح کشور و بدون مراجعه به ستاد را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکینی اضافه‌کرد: تفویض اختیار خدمات، مجوزها و فرآیندهایی که منع قانونی نداشته باشند، با هماهنگی واحدهای ستادی و ظرفیت‌های استانی به سرعت دنبال خواهد شد.

وی ادامه‌داد: در این راستا فهرست مقدماتی تهیه شده تا از طریق ایجاد هماهنگی‌های لازم به صورت مرحله‌ای، تمرکز زدایی در ارایه خدمات در کشور انجام شود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت گفت: گلوگاه‌های اجرایی شامل برخی فرآیندها یا خدماتی هستند که به دلیل عدم شفافیت و اتخاذ روش‌های پیچیده، در عمل سردرگمی و ابهام مراجعان و ذی‌نفعان و زمینه ایجاد نارضایتی و نارکارآمدی را به همراه داشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: پیگیری موضوع های کلیدی در این ارتباط برای تسهیل امور با همکاری اتاق‌های بازرگانی، خانه‌های صنعت، تشکل‌های بخش خصوصی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

تشکینی تاکیدکرد: قوانین و مقررات زائد و مزاحم برای تولید در محورهای مالیات، تامین اجتماعی، گمرک، امور بانکی، ایمنی و محیط‌زیست احصاء شده است که اصلاحات قانونی و مقرراتی در مراجع ذی‌ربط در حال پیگیری است.

پیشتر رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: از زمان تصویب قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار در سال ۹۱ تاکنون فقط ۱۸ درصد آن اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب دوم شهریور ماه امسال در ارتباط تصویری با اعضای هیات دولت فرمودند: «برای شناسایی و برطرف کردن موانع تولید کارگروهی از سوی روسای سه قوه تشکیل شده و به صورت شبانه‌روزی کار کند، زیرا تولید در بخش اقتصاد از همه چیز مهمتر است.»

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید توسعه ایران تولید داخلی توسعه اقتصادی جهش تولید بهبود کسب و کار افزایش تولید کسب و کارهای کوچک بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید توسعه ایران تولید داخلی توسعه اقتصادی جهش تولید بهبود کسب و کار افزایش تولید کسب و کارهای کوچک بهبود فضای کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید توسعه ایران تولید داخلی توسعه اقتصادی جهش تولید بهبود کسب و کار افزایش تولید کسب و کارهای کوچک بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور وزارت صنعت کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد