Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری بهتر دیدار سایپا و پرسپولیس با حضور مدیرعامل سایپا و فرماندار شهر تهران برگزار شد

مدیرعامل سایپا و فرماندار تهران با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش  طرفداری و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری بهتر دیدار سایپا و پرسپولیس در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، با حضور مهرداد سراجی، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و عیسی فرهادی، فرماندار شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که به منظور هماهنگی هر چه بیشتر و در راستای برگزاری بهتر مصاف سایپا و پرسپولیس در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه دستگردی برگزار شد، مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و عیسی فرهادی، فرماندار استان تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

همچنین بخوانید:

اعضای تیم فوتبال سایپا تست کرونا دادند

دیدار مدیر عامل باشگاه سایپا با اعضای تیم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که در نیم فصل دوم به ملوان پیوسته، نمایش درخشانی در بازی با سایپا داشت و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. او ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان سایپا به کنج سمت راست فرستاد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالب در مورد گلزنی محمد عمری اینکه ملوان در نهایت موفق شد با پیروزی شیرین برابر سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و این صعود در حالی بود که تیم سابق عمری، پرسپولیس، در اراک حذف شد تا عمری و تارتار در غیاب پرسپولیس راهی هشت تیم برتر جام حذفی شوند.

محمد عمری که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم دارد، حالا امیدوار است در سه بازی دیگر جام حذفی نیز بدرخشد تا شاید ملوان شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرد و عمری هم با سهمیه آسیایی جواز حضور در لیگ نخبگان را به دست آورد.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد