Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:04:08 GMT

فردیس در حوزه بهداشت و درمان دچار کمبودهای اساسی است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۲۸۷۷

فردیس در حوزه بهداشت و درمان دچار کمبودهای اساسی است

به گزارش مهر، بهزاد پرویزی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: در اینجا حضور یافتیم تا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان حوزه سلامت شهرستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و نواقص موجود قرار گیریم.

وی یادآور شد: فردیس با وجود جمعیت گسترده و ظرفیت‌های بالقوه صنعتی و شهری در حوزه‌های زیادی به ویژه بهداشت و درمان دچار کمبودهای جدی و اساسی است که رفع و کاهش این مشکلات مستلزم عزم و اراده جدی همه مسئولان اجرایی شهرستان و استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس نیز ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف، خواستار همراهی، همکاری و اهتمام همه مسئولان به حوزه سلامت شد و گفت: به واسطه این تعامل با یک برنامه‌ریزی چندساله می‌توانیم شاهد رسیدن به نقطه مطلوب و پایدار در حوزه سلامت باشیم.

در خاتمه، جلسه‌ای برای چاره‌اندیشی و رفع مسائل مطروحه در جریان بازدید تشکیل و مقرر شد در اسرع وقت در تخصیص زمین برای استقرار مراکز جامع سلامت، ایجاد و استقرار پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵، تکمیل تنها بیمارستان شهرستان و تأمین تجهیزات مورد نیاز در بخش‌های مختلف از جمله آمبولانس و.... پیگیری‌های لازم از سوی فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همراهی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به عمل آید.

کد خبر 5063963

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا ترابی فرمانداری فردیس ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند