Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار کرد: بحث ممنوعیت تردد باتوجه به وضعیت کرونایی بحث ممنوعیت تردد در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه از ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه امسال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی مدت اجرای این محدودیت تاکنون ۱۱۰ خودرو شناسایی و جریمه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: جریمه کرونایی ۵۱۰هزار تومانی برای تردد خودروهای با پلاک غیربومی در جاده‌های مازندران اعمال شده است.

قدمی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی کرونا یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو برگشت داده شد.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، گفت: بحث ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز تا پایان هفته در دستور کار قرار داشته که باتوجه به ترافیکی روان این محدودیت لغو شده است.

قدمی در پایان با اعلام اینکه هیچ محدودیت یک‌طرفه در محورهای شمال نداریم، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس راه با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت محورهای مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران وضعیت محورهای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی اکبر جاویدان از شناسایی و توقیف خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: سردار "جاویدان"، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت:ماموران یگان امداد شهرستان بندر عباس حین گشت زنی در خیابان ترمینال به یک دستگاه خودرو سواری لندکزوز مشکی رنگ که در حال تردد بوده مشکوک و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی خودروی مذکور را متوقف و با بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودرو فاقد مدارک گمرکی است و به صورت قاچاق در حال تردد است.

به گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این خودرو را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار "جاویدان" از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی و مناسب صورت گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904282

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان