Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان رشته گلف بانوان اعتقاد دارد شرایط کرونا به تمام اقشار به خصوص ورزشکاران ضربه سنگینی زده است.

لیلا سربازی در خصوص لغو  مسابقات گلف به  گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در رقابت‌های گلف چون تجمع می‌شود و به خاطر کرونا و خطرناک بودن شرایط مسابقات لغو شد.

او در خصوص شرایط تمرینات ادامه داد: اوایل که کرونا  آمده بود همه انتظار داشتیم این مسئله خیلی زود تمام شود اما نشد و ما مستمر  تمرینات را  انجام دادیم و من تمرینات پیلاتس را  پیگیری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای  بازی گلف باید به زمین بروید و استفاده کنید. تمرینات داخل خانه با تمرینات داخل زمین قابل مقایسه نیست.

این ورزشکار در خصوص شرایط کرونا و دور شدن از سطح آمادگی نیز گفت: از این شرایط خیلی خسته شده‌ایم. اکثر مکان‌های ورزشی تعطیل است اما مشاغل دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار می‌کنند. در حق ورزشکاران ظلم شده است و ما واقعا کلافه شده‌ایم. ما ورزشکاران عادت داریم همیشه در محیط‌های ورزشی باشیم اما الان مجبوریم در خانه بمانیم و احساس فرسودگی می‌کنیم.

سربازی در خصوص رشته‌های دیگری که در آن فعالیت می‌کند عنوان کرد: من دو رشته دیگر یعنی بدنسازی و پیلاتس هم  سال‌های زیادی  است که کار می‌کنم. با توجه به اینکه سالن‌ها تعطیل است تمرینات هوازی را در باشگاه انقلاب پیگیری می‌کنم. با ماسک دویدن واقعاً غیر قابل تحمل است اما برای سلامت خود و مردم مجبور هستیم با ماسک تردد کنیم. روزهای زوج کلاس‌های آنلاین پیلاتس برای شاگردانم برگزار می‌کنم که خیلی استقبال شده. در این ورزش تمرینات تنفس زیاد است و تمام کسانی که مشارکت می‌کنند در بحث قلب و عروق تقویت می‌شوند و همان‌طور که می‌دانید کرونا تاثیر مستقیمی روی بافت ریه دارد و با تمریناتی که انجام می‌دهیم حال‌شان خوب است و خدا را شکر مبتلا نشدند. تنها چیزی که باعث شده احساس روزمرگی نکنم همین کلاس‌های آنلاین است. شرایط کلاس‌های آنلاین خیلی فایده و مزیت دارد اما این موضوع بستگی به کلاسی که برگزار می‌شود هم دارد ولی من تمام سعیم را می‌کنم با وجدان کلاس‌هایم را اداره کنم. این دلهره برای من همیشه وجود دارد که آیا حرکات را شاگردانم درست انجام می‌دهند یا خیر؟ یک ساعت کلاس من، دو ساعت از من انرژی می‌گیرد. باید تمام زوایا را به خوبی توضیح بدهم چون اگر کسی درست انجام ندهد ممکن است به گردن و کمرش آسیب بزند اما خدا را شکر تا الان مشکلی پیش نیامده است. من سابقه طولانی در ورزش داشته و دارم و خوشحالم وجودم همچنان فایده دارد.

او در پایان افزود: آرزو می‌کنم زودتر شرایط به روال عادی برگردد. ناامیدی را در چشم مردم می‌بینم، شرایط کاری و مالی واقعاً سخت شده و قلب من از این موضوع به درد می‌آید. تنها کاری که از دستم برمی‌آید ارائه کلاس‌های آنلاین است. من مربی بدنسازی گلف هستم و به دوستانم گفتم می‌توانند در کلاس‌های آنلاین  شرکت کنند و امیدوارم در هر شغلی هستیم هرطور می‌توانیم در این شرایط به هموطنان‌مان کمک کنیم تا این وضعیت قابل تحمل‌تر شود. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلف بانوان لیلا سربازی کلاس های آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟