Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال این روزها به یکی از اصلی ترین دغدغه های هواداران و مجموعه استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش احمد سعادتمند بعد از عملکرد ضعیفش در پست مدیرعاملی، توسط اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از سمتش برکنار شد و بعد از سعادتمند احمد مددی معاون ورزشی باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شد و در حال حاضر در سکان هدایت استقلال در دست او قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جدایی سعادتمند از استقلال اعضای هیات مدیره باشگاه نقش پررنگی در اداره باشگاه استقلال ایفا کردند و مددی کمتر در دید بوده است. مهدی عبدیان مسئول امور نقل و انتقالات باشگاه شد، حجت نظری سخنگوی باشگاه و اسماعیل خلیل زاده به عنوان مسئول پرداخت بدهی های سنگین باشگاه و انتقال پول به حساب طلبکاران بین المللی فعالیتش را آغاز کرد و حالا مدعی است که همه بدهی ها را برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات استقلال پرداخته است. تنها مهدی زبده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است که حالا و در روزهایی که استقلال مدیرعامل ندارد فعالیت مجازی نمی کند و یا کنار خرید های جدید باشگاه نمی ایستد و کلا خبری از او نیست. البته اوضاع در استقلال آنقدر خراب هست که سکوت زبده به چشم نمی آید. سعادتمند مدیرعامل برکنار شده استقلال، گهگاه با انتشار پست هایی در صفحه شخصی اش یا در مصاحبه با رسانه ها به اندازه کافی موج ایجاد می کند. او با حضور در یک سایت و گفت و گوی ویدیویی، چهارشنبه شب به برنامه ورزشگاه شبکه ۵ رفت و تا توانست در آستانه شروع لیگ برتر، حاشیه ساخت.

چیزی که مشخص است این است که استقلال باید در مدیریت پوست اندازی کند و وزارت ورزش هم به دنبال همین ماجراست. اینکه یک مدیر بتواند در این بحران با برنامه های کوتاه مدت و حتی میان مدت و بلند مدت اقتصادی، زیرساختها را اصلاح کند و البته طوری عمل کند که استقلال بتواند نفس بکشد. استقلال در آستانه خصوصی سازی باید به روزهای بعد از خصوصی سازی امیدوار باشد اما باید در استقلال موارد امیدوارکننده وجود داشته باشد وگرنه که بعد از خصوصی سازی هم آش همان آش است و کاسه همان کاسه.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر گزینه شدن احمد مددی سرپرست فعلی باشگاه استقلال و مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال برای پست مدیرعاملی استقلال مطرح شده است. البته یکی دو نام دیگر هم مطرح شده که در نهایت رد شده اند اما سوال مهم این است که اگر انتخاب نهایی وزارت ورزش و مجمع توفیق لازم را نداشته باشد تکلیف استقلال چه خواهد شد. وزارت ورزش و مجمع باشگاه پرسپولیس در حالیکه اسمی از جعفر سمیعی برای مدیرعاملی پرسپولیس در میان نبود، او را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند و حالا اصلا بعید نیست گزینه مدیرعاملی استقلال شخصی غیر از مددی و نوروزی باشد.

شنیده می شود مددی و نوروزی هنوز برای مدیرعاملی استقلال شانس دارند و مدیران وزارت ورزش از آنها برنامه خواسته اند البته بعد از برکناری سعادتمند در مورد نوروزی صحبت هایی به میان آمد که او یکی از گزینه های مدیران وزارت ورزش برای تصدی پست سرپرستی و مدیرعاملی باشگاه استقلال است اما معاون اقتصادی باشگاه عقیده دارد که تخریب شده و در نهایت مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شد.

در مورد مددی هم شنیده می شود او برای مدیرعاملی استقلال شانس دارد اما سوال مهم این است که آیا مددی می تواند مشکلات مالی استقلال را سر و سامان بدهد؟ آیا مددی که سالها در باشگاه سایپا به عنوان معاون و سخنگو فعالیت کرده است در بحث اقتصادی توانایی دارد و می تواند نقشه راهی برای استقلال ترسیم کند که استقلال به درآمدزایی کند؟ این درحالی است که نوروزی ادعا دارد در روزهایی که سعادتمند مدیرعامل استقلال بود، باعث و بانی کمک های مالی ویژه ای به استقلال شده و البته تجربه اقتصادی دارد که باید آیا چنین است یا نه. چرا که گفته می شود نوروزی از وزارت به سعادتمند تحمیل شده است و سعادتمند نمی خواسته که نوروزی کنارش باشد! نوروزی که هنوز فعالیتهایش در دوران سعادتمند به صورت شفاف بررسی نشده، طبق ادعاهایش و برنامه ای که گفته می شود به وزارت ورزش داده، برای استقلال قصد درآمدزایی کلان دارد. ادعایی که بسیاری از مدیران قبلی هم آن را داشتند و موفق نشدند و استقلال را با حاشیه های بسیار ترک کردند. باید دید در نهایت کدام گزینه مدیرعامل استقلال می شود و آیا استقلال پیش از شروع لیگ مدیرعامل را بالای سر تیمش می بیند یا اینکه با سرپرستی مددی وارد مسابقات می شود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی استقلال مهدی نوروزی احمد مددی استقلال لیگ برتر مهدی نوروزی مدیرعاملی استقلال باشگاه استقلال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس

آتیلا حجازی با امضا قراردادی، به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس