Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@18:42:26 GMT

قاتل دو چرخ باز قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۷۶۱

قاتل دو چرخ باز قربانی گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با دو خودرو و فوت موتورسوار در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "امیر طالبی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در میدان امام علی (ع) شهر رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت به رانندگی جوانی 26 ساله در حال حرکت در بلوار امام علی (ع) با یک دستگاه خودرو سواری هیوندای و کامیون میکسر برخورد کرده است.

وی بیان داشت: در این حادثه راننده موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، بی‌احتیاطی راننده موتورسیکلت به دلیل تغییر مسیر ناگهانی اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه 30 درصد مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی به موتورسواران اختصاص دارد از شهروندان در خواست، در زمان تردد با این وسیله نقلیه، حتما از کلاه‌ایمنی استفاده کنند و قوانین و مقررات را مورد توجه قرار دهند تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موتورسیکلت شهر رشت وقوع تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس