Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نظری, رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: اکیپ نظارتی روزانه روند تعطیلی اصناف را تا پایان هفته دوم رصد می کنندو با متخلفین برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نظری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: طبق بیانیه مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، صنعت و معدن و تیم همراهی نظارت بر بازار شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط بحرانی وضعیت قرمز کرونا در شهرستان را تحت رصد و نظارت قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بازرسی تیمی متشکل از اصناف و بازاریان صنعت معدن و تجارت اداره نظارت بر اماکن عمومی فرمانداری به صورت روزانه در بازار آغاز و با متخلفین پروتکل های بهداشتی که را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی گفت: در این راستا بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنفی گروه ۲ و ۳ تعطیل هستند و تعداد آنها بیش از ۳ هزار و ۱۵۰ واحد صنفی است.

نظری تاکید کرد: واحدهای تعطیل اگر به صورت خودسرانه آغاز به فعالیت کنند با آنها برخورد خواهد شد و تیم نظارتی برای ریشه کنی این ویروس منحوس همت گماشته اند و لازم به ذکر است همزمان تیم نظارت بر بازار گران فروشی و احتکار و تخلفات صنفی را رصد می کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار

دریافت 41 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تخریب‌های وسیع در شاهوار، تأمین کننده آب و زیستگاه وحوش تاکنون مسئولان کشوری فراوانی را به شهرستان شاهرود کشانده است امروز شاهوار میزبان معاون سازمان حفاظت از محیط زیست بود.

گله‌های کل و بز در این فیلم به خوبی دیده می‌شود. انفجارهای معدنی سبب شده بود تا مدت‌ها این کل و بزها از منطقه فراری باشند حالا بعد از تعطیلی موقت معدن آرامش به منطقه تاحدودی بازگشته است اما دغدغه و نگرانی بزرگ مردم این است که این معدن هرگز به صورت کامل بسته نشده است مطالبه مردم تعطیلی کامل معدن مخرب شاهوار است زیرا این منطقه مهمترین تأمین کننده آب و حیات در شهرستان شاهرود است.

کد خبر 6094977

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار