Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید آقاجانی روز  پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل پست استان سمنان در سالن اجتماعات این اداره کل ابراز داشت: در طرح نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر، مالک و خریدار به همراه مدرک های لازم به پست مراجعه  می‌کنند و اداره کل پست استان سمنان مدارک را برای طی مراحل قانونی و اداری به دفترخانه و مسکن و شهرسازی ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای طرح نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر به وسیله اداره کل پست استان سمنان موجب تسریع و تسهیل در امور می‌شود.

سرپرست اداره کل پست استان سمنان تصریح کرد: انجام کارها به صورت نیابتی از سوی اداره کل پست علاوه بر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و ارتقای رضایت‌مندی، با کاهش مراجعات حضوری موجب افزایش شفافیت کاری می‌شود.

وی بیان کرد: توسعه خدمات اداره کل پست استان سمنان در زمینه خدمات نیابتی از برنامه‌ها و رویکردهای اصلی است که با جدیت دنبال می‌شود.

آقاجانی یادآور شد: در خدمات نیابتی افراد با مراجعه به مراکز پست از خدمات سازمان‌ها بهره‌مند می‌شوند و ارتباط خدمات گیرنده و سازمان‌ها کاهش می‌یابد که این طرح بر ارتقای خدمت رسانی می‌افزاید.

وی اضافه کرد: سازمان پست با دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور قرارداد همکاری امضا کرده است و دانشجویان با در دست داشتن مدارک و مراجعه به پست از ثبت نام در سامانه دانشگاه مورد نظر می‌توانند مراحل ثبت نام خود را بدون مراجعه حضوری به دانشگاه تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی دانشگاه‌های دولتی با پست قرارداد همکاری امضا کرده‌اند و دانشجویان می‌توانند از خدمات پست برای ثبت نام بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره کل پست استان سمنان اظهار داشت: توسعه خدمات پستی به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در دستور کار این اداره کل است.

نصرت الله مشیری پیش از این مدیرکل پست استان سمنان بود که در حضور حسن عمیدی مدیر کل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات پست ایران و با حضور ویدئوکنفرانسی دیگر همکاران از زحمات سه‌ساله‌اش در این سمت قدردانی شد.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران سمنان مسکن مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران سمنان مسکن مهر شرکت ملی پست ایران سمنان مسکن مهر اخبار کنکور اداره کل پست استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان