Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:38:27 GMT

۲۵۰ خودروی غیربومی در مبادی ورودی شیراز جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۰۰۷۷

۲۵۰ خودروی غیربومی در مبادی ورودی شیراز جریمه شدند

محمدرضا امیری پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ورودی‌ و خروجی‌های کلانشهر شیراز با تاکیدات استاندار فارس و نظارت فرمانداری و همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ با جدیت کنترل می شود.
وی با بیان این که اجرای این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه داد: کنترل ترددها در چهار محور ورودی و خروجی شیرازدر حال انجام است.
فرماندار شیراز اضافه کرد: کنترل محور شیراز-فسا بوسیله راهور و سایر محورها شامل شیراز-اصفهان، شیراز سپیدان و شیراز بوشهر توسط پلیس راه،نیروی انتظامی،راهداری و شهرداری و دهیاری ها در حال انجام است.
امیری گفت: از ورود پلاک‌های غیربومی استان فارس به شهر شیراز جلوگیری می‌شود اما اگر رانندگان با پلاک‌های غیرمرتبط با شهر شیراز، ساکن این شهر باشد و مدارکی مبنی بر زندگی در این شهر ارایه کند اجازه ورود داده خواهد شد.
وی اظهار داشت: خودروهای غیربومی که قصد ورود به شیراز داشته باشند با حفظ احترام به شهرهای مبدا بازگردانده خواهند شد و در صورت اصرار به ورود به شهر، جریمه خواهند شد.

۲۵۰ خودرو مصر به ورود به شیراز جریمه شدند
رییس پلیس راه شمال استان فارس نیز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با اجرای محدودیت‌های ترددی در ورودی و خروجی‌های کلانشهر شیراز تاکنون بیش از ۲۵۰ خودرو به دلیل تخلف توسط پلیس اعمال قانون شده است.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: از زمان اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در شیراز بیش از هفت هزار خودرو به شهرهای مبدا بازگردانده شده‌اند.
وی افزود: از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ برابر با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت تردد در شیراز همراه با ۲۴ مرکز استان دیگر اعمال شده است.
رییس پلیس راه شمال فارس ادامه داد: مبادی ورودی‌ و خروجی کلانشهر شیراز نیز در پی این مصوبه با استقرار عوامل نیروی انتظامی و با استفاده از ظرفیت های دیگر استانی تحت کنترل شدید قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح پلاک های غیربومی اجازه ورود به محدوده شهری شیراز را ندارند و همچنین به خودروهای بومی نیز اجازه خروج از این شهر داده نمی شود.
وی به اعمال قانون وسایل نقلیه ای که اصرار به ورود به شیراز و خروج از این شهر را داشته باشند تاکید کرد و گفت: چنانچه خودروهای غیربومی به ورود به شیراز و خودروهای بومی نیز به خروج از این شهر اصرار داشته باشند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
دهقانی با بیان اینکه خودروهای خدماتی، امدادی، مسافربری، حمل کالاها و مواد اساسی و وسایل نقلیه عمومی بار از اجرای این طرح معاف شده‌اند،گفت: شرایط شیوع کرونا در حالت قرمز قرار دارد و همچنین طی یک هفته گذشته آمار بالای مبتلایان به این ویروس و جانباختگان را شاهد بوده‌ایم، بنابراین ضروری است که مردم با کنار گذاشتن سفرهای غیرضروری به کنترل و مهار این بیماری کمک کنند.
رییس پلیس راه شمال استان فارس،گفت: در صورت نیاز به انجام سفرهای ضروری حتما شهروندان اصول بهداشتی شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را مدنظر داشته باشند تا زنجیره بیماری قطع شود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا فارس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا فارس پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شیراز فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا فارس اخبار کنکور ورود به شیراز داشته باشند شهر شیراز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز

غلامرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی هشدار نارنجی برای فارس صادر شده بود.

او به بارش شدید تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید اشاره کرد و افزود: خسارت‌های وارد شده تگرگ هنوز برآورد نشده است.

غلامی بیان کرد: خوشبختانه بارش باران تا کنون و لحظه انتشار این خبر در سایر مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهاران پربارش فارس
  • فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز