Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروز چهارمین روز از اجرای محدودیت‌های ترددی در راستای شیوع کرونا در کشور است. در چهارمین روز از اجرای این طرح شاهد همکاری بیشتر مردم با پلیس هستیم و ترددها به طرز قابل ملاحظه‌ای در محورهای مواصلاتی این ۲۵ استان کاهش یافته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به دلیل اینکه اکثر رانندگان اعلام می‌کنند که ما نمی‌دانستیم این استان‌ها جزو استان‌های دارای محدودیت تردد است، یک بار دیگر اسامی این ۲۵ استان را تکرار می‌کنم که استان‌های دارای ممنوعیت عبارتند از تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنان طرح محدودیت‌ها ادامه دارد و تا ساعت ۲۴ فرداشب این طرح در محورهای ۲۵ استان اجرا می‌شود و از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌شود.

وی گفت: در چهارمین روز از اجرای این طرح شاهد کاهش ۴۰ درصدی محورهای مواصلاتی این ۲۵ استان هستیم.

شیرانی با اشاره به اینکه خودروهای امدادی، انتظامی، درمانی و سوخت رسان شامل محدوئدیت نمی‌شوند، اظهار داشت: تا به امروز ۱۳۰ هزار خودرو از سمت پلیس تذکر گرفته‌اند و به شهرهای خود برگشت داده شده‌اند.

وی یادآور شد: تعداد ده هزار و ۴۲۶ خودرو توسط دوربین‌های جاده‌ای و هم توسط عوامل پلیس حاضر در محورهای این ۲۵ استان، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده‌اند.

کد خبر 5064369 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت تردد ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا وضعیت راهها قوه قضاییه گردشگری هفته ناجا آیت الله سید ابراهیم رئیسی پلیس راهور شهر تهران کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی ۲۵ استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله لباس قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیون تومان را هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند که در شعبه ی ویژه ی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده ، اخذ استعلام های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم ، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت حدود 23 میلیون تومان محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی