Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مراسم ترحیم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن عصر امروز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سخرانی این مراسم را آیت‌الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری انجام می‌دهد و مداحی آنلاین نیز توسط حاج مهدی حیدر زاده انجام می‌گیرد.

این مراسم عصر امروز پنجشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۳۰ به صورت آنلاین در آدرس اینترنتی زیر برگزار می‌شود؛

www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

skyroom.online/ch/Iums/nahad

شایان ذکر است روز گذشته نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیام‌هایی جداگانه درگذشت این روحانی مبارز را تسلیت گفته بودند.

حجت الاسلام روشن از روحانیون برجسته لرستانی بود که پس از ابتلا به بیماری کرونا چند روز قبل به دیار حق شتافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم ترحیم خرم آباد سخنرانی مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • خرید و فروش خودرو به زودی آنلاین می‌شود؛ شفافیت و امنیت بیشتر با حذف واسطه‌ها
  • استفاده از آبرسان چگونه پوست را روشن می‌کند؟
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید