Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رشت گفت: همه نیروهای شهرداری باید در هنگام بحران به مسئولیت خود آگاه باشند و به وظایف خود به درستی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی، امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت، اظهار کرد: در مواقع بحران باید در سایه همدلی و تعامل آن را مدیریت کنیم.

وی افزود: باید عملکرد ما به گونه‌ای باشد که بارش برف و باران به عنوان نعمت‌های الهی به خاطره‌ای خوش برای شهروندان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رشت معاونت خدمات شهری را جانشین رئیس ستاد بحران دانست و گفت: در مواقع بحران همه باید به معاون خدمات شهری کمک کنند و در این راستا از ظرفیت نیروهای اداری نیز استفاده شود.

وی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات ستاد بحران افزود: جلسات ستاد مدیریت بحران نباید تنها در هنگام بحران برگزار شود.

احمدی گفت: همه نیروهای شهرداری باید در هنگام بحران به مسئولیت خود آگاه باشند و به وظایف خود به درستی به عمل کنند.

بابک رمضانی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت ماشین آلات شهرداری، اظهار کرد: دستورالعمل عملیات زمستانی شهرداری رشت از دو سال گذشته تدوین شده و تمامی شرح وظایف واحدها تعیین شده است.

ناصر عطایی معاون مالی، اقتصادی شهرداری رشت، نیز در این جلسه به ضرورت همراهی و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی با شهرداری رشت در مواقع بحران تاکید کرد.

عطایی با اشاره به نقش مهم سازمان خدمات موتوری شهرداری در تأمین و نگهداری ماشین آلات شهرداری در سنوات گذشته افزود: با انحلال سازمان خدمات موتوری مشکلات شهرداری در تأمین و نگهداری ماشین آلات بیشتر شده است.

به گزارش ایمنا، شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، ۷۴۸ هزار و ۷۱۱ نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

کد خبر 453692

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شهروند شهرداري رشت شهر رشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هنگام بحران شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد