Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@22:05:21 GMT

فرجام‌خواهی آل‌کثیر رد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۱۶۷۹

فرجام‌خواهی آل‌کثیر رد شد

 کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا اعلام کرد درخواست تجدیدنظر باشگاه پرسپولس برای بخشش حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت عیسی آل کثیر رد شد.

کمیته استیناف این حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی را به صورت کامل تایید کرد. عیسی آل کثیر حق حضور در هیچ تورنمنتی را برای مدت 6 ماه ندارد چون ماده 58.1 کمیته انضباطی را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در دیدار برابر پاختاکور ازبکستان که موفق به گلزنی شد، نوعی از شادمانی را داشت که از منظر مقامات کنفدراسیون آسیا، رفتاری نژادپرستانه تفسیر شده بود. همین نیز موجب شد تا آل کثیر برای شش ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شود. علاوه بر این، وی بایستی جریمه نقدی معادل 10 هزار دلار نیز پرداخت کند.

254 251

کد خبر 1451917

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟