Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@11:05:26 GMT

گلستان| مهمترین وظیفه مرزبانی جلوگیری از قاچاق است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۲۱۱۶

گلستان| مهمترین وظیفه مرزبانی جلوگیری از قاچاق است

گروه استان‌ها- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا با بیان اینکه "امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است" گفت: مرزبانی باید به وظیفه خود در حفاظت از مرزها عمل کند و جلوی قاچاق را از طریق مرزها بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام سیدامین موسوی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان اظهار داشت: آنچه که انقلاب اسلامی ما را بیمه کرده، جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نگرانی رهبر معظم انقلاب درباره فراموشی یا تحریف دفاع مقدس را باید برطرف کنیم و هر کسی در هر مقامی که قرار دارد باید برای توسعه این فرهنگ تلاش کند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا با بیان اینکه شباهت‎های زیادی بین دفاع مقدس و مرزبانی وجود دارد، افزود: اغلب برجک‌ها و پاسگاه‌های ما در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یا در مجاورت یادمان‌های شهدا قرار دارد. همواره تلاش کرده‌ایم تا کارکنان مرزبانی را با دفاع مقدس و رشادت‌ها، ایثارها و دلاوری‌ها رزمندگان آشنا کنیم.

وی بیان داشت: همه باید بدانند چه کسانی برای این انقلاب و کشور جان دادند و ایثار کرده و این مرز را حفظ کردند و حالا نوبت مرزبانی تا مرزهای کشور را حفظ کند.

سردار اشتری: مرزبانی ناجا با ‌اقتدار از حریم مرزی ایران مراقبت می‌کند /‌‌الحاق تجهیزات نوین و بروز به ناوگان دریایی مرزبانی‌جزئیات تاز‌ه از ساختار جدید مرزبانی / خدمت مرزبانان‌ در طول 8755 کیلومتر از مرزهای آبی و خاکیاختتامیه مسابقات قرآن کریم مرزبانی ثامن‌الائمه ناجا در مشهد

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اگر در دفاع مقدس، جنگ اسلحه و نظامی بود امروز جنگ اقتصادی بوده که یکی از مولفه‌های آن قاچاق است.

وی گفت: مرزبانی باید به وظیفه خود در حفاظت از مرزها عمل کند و جلوی قاچاق را از طریق مرزها بگیرد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام آفتابی قدردانی و حجت‌الاسلام حسینی به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان معارفه شد.

انتهای پیام/581

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عقیدتی سیاسی مرزبانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز