Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:35:34 GMT

۷۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در نوشهر پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۷۹۷

۷۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در نوشهر پرداخت شد

به گزارش ایرنا ، همزمان با شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته، قرنطینه و تعطیلی کسب و کارها برای مقابله با این اپیدمی این ویروس در کشور صورت گرفت و دولت تدبیر و امید هم برای حمایت از آنها، پرداخت تسهیلات کرونایی را به تصویب رساند که بر این اساس ثبت نام متقاضیان دریافت وام کرونا از سیزدهم خردادماه در سامانه کارا شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدینه حسینی عمویی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان افزود : از سیزدهم خرداد تاکنون ۷۷۹ متقاضی تسهیلات کرونایی با اشتغال یک هزار و ۳۷۷ نفر  در سامانه کارا ثبت نام کردند که از این تعداد تسهیلات ۵۳۰ متقاضی به مبلغ ۷۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز ۲۲۳ پرونده با اشتغال ۲۸۶ نفر برای دریافت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات در شعب بانک های عامل در این شهرستان در دست بررسی است.

حسینی عمومی تصریح کرد: همچنین بررسی تعداد ۲۶ پرونده با اشتغال ۳۰۰ نفر و پرداخت ۳۶ میلیارد ریال در بانک های عامل به اتمام رسید و قرار است تا هفته آینده به حساب متقاضیان واریز شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشهر اظهارداشت: بیشتر در خواست دریافت تسهیلات کرونایی مربوط به مشاغلی رانندگی و حوزه حمل و نقل شهری است و بیشترین مبلغ پرداختی هم مربوط به  واحدهای مرغداری و گلخانه ای است.

فرماندار شهرسنان نوشهر نیز در این جلسه از جذب اعتبار ۵۶ درصد تسهیلات کرونایی این شهرستان انتقاد کرد و گفت : بانک های عامل شهرستان حداکثر یک هفته مهلت دارند تا نسبت به پرداخت بقیه تسهیلات کرونایی متقاضیان اقدام کنند.

سعید یزدانی بر ضرورت همکاری بیشتر و سریع تر دستگاههای ذی ربط برای افزایش اشتغال در شهرستان تاکید کرد و افزود: در شرایط تحریمی و تورمی دولت تسهیلات متعددی را برای حمایت از اشتغالزایی خرد و کلان در نظر گرفته است که نیازمند تلاش بیشتر دستگاه های متولی برای جذب و پرداخت این تسهیلات می باشد.

وی همچنین خواستار تقویت نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشتغال پایدار در حوزه مختلف شد.

مهلت ثبت نام برخورداری از تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای بیمه نشده تا پایان آبان ماه است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

بنگاه‌های دارای کد بیمه‌ای و مشاغل غیررسمی که کد بیمه‌ای ندارند می توانند در این سامانه ثبت نام کرده و مشمول دریافت تسهیلات کرونایی شوند که در این راستا ۱۴ رسته اصلی و ۸۵۰ زیررسته شناسایی شده است. 

برچسب‌ها نوشهر ویروس کرونا تسهیلات بانکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر ویروس کرونا تسهیلات بانکی نوشهر ویروس کرونا تسهیلات بانکی اخبار کنکور تسهیلات کرونایی تسهیلات کرونا بانک های عامل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم