Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، در حالیکه ۲ روز از اخذ آخرین رای مربوط به انتخابات سرنوشت ساز و بسیار حساس ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا می‌گذرد، همچنان نتیجه این انتخابات به شمارش آرای چند ایالت حساس گره خورده و سرعت شمارش به دلیل بازگشایی پاکت‌های آرای پستی و همچنین شکایت‌های پی در پی تیم انتخاباتی دونالد ترامپ، با ادعای تقلب گسترده در فرایند اخذ شمارش آراء توسط دموکراتها، به شدت کند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حال اگر علاقه مندید گزارش لحظه به لحظه از آخرین نتایج انتخابات آمریکا را دنبال کنید، پیشنهاد می‌کنیم با پارسینه همراه باشید:    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات آمریکا انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، بر اساس اسناد داخلی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا، مقامات ارشد این کشور در هفته‌های اخیر به دنبال گزینه‌هایی برای اسکان فلسطینی‌هایی هستند که اعضای خانواده‌شان شهروندان آمریکایی یا مقیم این کشور هستند.
 
این اسناد نشان می‌دهد که مقامات ارشد ایالات متحده همچنین درباره خروج برخی فلسطینی‌ها از غزه و رسیدگی به آنها به عنوان پناهنده در صورت داشتن اقوام آمریکایی صحبت کرده‌اند که این طرح‌ها مستلزم هماهنگی با مصر است.
 
این در حالی است که مصر تاکنون از اعطای پناهندگی به تعداد زیادی از مردم غزه خودداری کرده است.


این رسانه آمریکایی اعلام کرد هماهنگی با مصر به منظور خارج ساختن فلسطینی‌های بیشتر از غزه و اعطای پناهندگی به آنها در صورت داشتن خویشاوند آمریکایی، ضروری است.
 
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای که در اختیار سی‌بی‌اس نیوز قرار گرفت، گفت که ایالات متحده به بیش از ۱۸۰۰ شهروند آمریکایی و خانواده‌هایشان کمک کرده تا غزه را ترک کنند.
 
سازمان ملل اعلام کرده با گذشت بیش از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ۸۵ درصد جمعیت این باریکه آواره شده‌اند.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟