Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اضافه شدن امکانات جدید به شبکه شاد گفت: تست کرونای ۳۵ دانش‌آموز گیلانی مثبت اعلام شد که هیچ کدام از آنها در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشدند.

محمد رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده سیاست اصلی این مجموعه، تشکیل کلاس‌ها به‌صورت حضوری است اما حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ همچنان الزامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از کلاس‌ها در سطح مدارس استان گیلان نیز به‌صورت حضوری دایر است خاطرنشان کرد: عوامل اداری و آموزشی در مناطق مختلف و در سطح مدارس روزانه در محل کار خود حضور می‌یابند.

رحمتی با اشاره به برخی مشکلات شبکه آموزشی شاد ابراز داشت: زمانی‌که این شبکه رونمایی شد مشکلاتی به‌همراه داشت اما هم‌اکنون بخشی از این مشکلات برطرف شده و همه مدارس عضو این شبکه آموزشی هستند و تمامی کلاس‌های درس نیز در این شبکه آموزشی تعریف شدند.

وی با بیان اینکه امکانات و ابزارهای جدیدی به شبکه آموزشی شاد افزوده شده است و مشکلات آن در حال برطرف شدن است تصریح کرد: در ساعاتی از روز به‌دلیل حجم بالای ترافیک و گردش زیاد اطلاعات، شاهد اُفت سرعت در آن هستیم و مخاطب در دانلود مطالب با مشکلاتی مواجه می‌شود اما در هفته گذشته این وضعیت بهتر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس عنوان کرد: بازدیدهای نظارتی و بهداشتی به‌طور مستمر از طریق ادارات تابعه و دستگاه‌های نظارتی از مدارس انجام می‌شود و طبق گزارشات اعلام شده 85 درصد مدارس گیلان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

رحمتی با بیان اینکه 10 درصد مدارس استان به‌لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت متوسط و 5 درصد نیز وضعیت ضعیفی داشتند تصریح کرد: البته این ارزیابی به‌معنای عدم رعایت پروتکل‌ها نیست بلکه سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مدارس نسبت به 85 درصد مذکور پایین‌تر بوده است.

وی با اشاره به ابتلای برخی دانش‌آموزان به کرونا گفت: در هفته‌های گذشته تست کرونای 35 دانش‌آموز گیلانی و 52 نفر از همکارانمان مثبت اعلام شد که هیچ کدام از آنها در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشدند و به‌محض شناسایی این افراد، کلاس مدنظر به‌مدت دو هفته تعطیل می‌شود و افراد بیمار باید تا بهبودی کامل در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید: ستاد کرونا: جاده های گیلان و مازندران بسته است/ اعمال محدودیت‌ها در ۸۹ شهرستان سفر به کدام شهرها ممنوع است؟ سفر به مازندران ممنوع شد لینک کوتاه: asriran.com/003AKu

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا گیلان مدارس پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها آموزش و پرورش شبکه آموزشی اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است