Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:43:15 GMT

رکورد جدید هری کین؛ 200 گل زده برای تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۸۲۵

رکورد جدید هری کین؛ 200 گل زده برای تاتنهام

هری کین در پیروزی 3-1 تاتنهام مقابل لودوگرتس گلزنی کرد و به رکورد 200 گل زده برای این باشگاه انگلیسی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در چارچوب لیگ اروپا به بلغارستان رفت تا با لودگرتس دیدار کند. تاتنهامی ها در حالی این بازی را با پیروزی 3-1 به پایان بردند که گل اول توسط کاپیتان این تیم هری کین به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل برای کین اهمیت خاصی داشت چرا که دویستمین گل او با پیراهن تاتنهام بود.

 

 

هری کین در حال حاضر سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه تاتنهام است. اولین گل هری کین هم در لیگ اروپا به ثمر رسیده بود. هری کین 18ساله در بازی تاتنهام مقابل شمراک روورز که 9 سال پیش برگزار شد موفق شد اولین گلش برای سفیدپوشهای لندن را به ثمر برساند.

 

البته هری کین بعد از آن مدتی به صورت قرضی در تیمهای میلوال، نوریچ و لستر بازی کرد تا دوباره به عنوان یک ستاره به تاتنهام برگردد.

 

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از بازی دیشب و رسیدن کین به رکورد 200 گل زده به خبرنگاران گفت: " این رکورد هری را به یکی از اسطوره‌های باشگاه تبدیل می‌کند. دستاوردهای او در لیگ برتر با سن کمی که دارد واقعاً خارق العاده است".

 

 

هری کین هم که دیشب در سیصدمین بازی خود برای تاتنهام دویستمین گل خود برای این تیم را به ثمر رسانده بود در بلغارستان به خبرنگاران گفت: " رسیدن به این رکورد فوق العاده است. امیدوارم در ادامه باز هم بتوانم برای این تیم گلزنی کنم. زمان آنقدر سریع می گذرد که باور کنید انگار دیروز بود که اولین گلم برای تاتنهام را زدم. این دستاورد بزرگی است. پیش به سوی زدن گلهای بیشتر".

 

 

تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هری کین هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن 46 بازی متوالی است که نباخته و اخیرا توانست قهرمان بوندسلیگا شود. در چند بازی این تیم تا دقیقه 90 بازنده بود ولی موفق شد ورق را برگرداند. لورکوزن فردا در نیمه نهایی لیگ اروپا حریف دشواری مثل رم پیش رو دارد و پاردس معتقد است این توان را دارند تا در الیمپیکو برنده شوند.

پاردس ابتدا از دانیله ده روسی تمجید کرد و گفت: «از همان روز او او من را وادار به تحسین کرد. می دانستیم ده روسی چه شخصیتی دارد و اینکه اسطوره باشگاه است. او الگو بود و ایده خاصی دارد که آن را دنبال کردیم و جواب هم داده است. افتخار می کنم شاگرد ده روسی هستم.»

پاردس ادامه داد: «هنگامی که او وارد تیم شد، اشتیاق زیادی به تیم تزریق کرد. شرایط تیم خوب نبود ولی با او انگیزه زیادی برای خروج فوری از بحران پیدا کردیم. همچنین سبک بازی مربی باعث شد رشد کنیم، بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. امیدواریم روند خوب را به همین منوال ادامه دهیم.»

نظر شما در مورد بایر چیست؟ «ما می دانیم که با تیم بسیار بسیار قدرتمندی بازی داریم. آنها این قدرت را در تمام سال نشان داده اند. لورکوزن هنوز شکست نخورده اما ما فقط به فکر خودمان هستیم. می خواهیم بازی خود را انجام می دهیم و به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم. معتقدم با حمایت هواداران می توانیم رکورد لوکوزن را خراب کنیم.»

رم می تواند قهرمان شود؟ «بله، این چیزی است که ما می خواهیم. ما اهمیت این مسابقه و این رقابت را می دانیم. پیروزی در بازی رفت اتفاق بسیار خاصی خواهد بود. این یک جام بزرگ اروپایی است و انگیزه ما فوق العاده بالاست.»

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند