Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - متأسفانه در این روزهای کرونایی در خواب غفلت مسئولان ستاد مقابله باکرونای استان زنجان، تمام تفرجگاه‌های زنجان مملو از جمعیت بوده و طبق گفته کارشناسان فرصت بسیار مناسبی برای جولان کرونا فراهم شده است؛ به راستی چرا تفرجگاه‌ها باز هستند؟ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، با گذشت 9 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشورمان، همچنان این ویروس نحس و نفس‌گیر در حال جولان دادن است و متاسفانه‌ جان بسیاری از هموطنانمان را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز وضعیت بسیاری از استان‌های کشور به  قدری وخیم است که چند روز گذشته طی ابلاغیه‌ای به اکثر استانداران کشور موضوع ممنوعیت جابه‌جایی مسافران بین استان‌ها ابلاغ شد و از ظهر دوشنبه 12 آبان این قانون اجرایی شد. استان زنجان هم جزء این استان‌ها قرار داشت و از حضور پلاک‌های غیر بومی به داخل زنجان جلوگیری می‌شد.

نکته جالب موضوع اینجاست در این روزهای کرونایی در زنجان علاوه بر اینکه شهروندان باید به وظایف خود آگاه باشند و به‌خاطر سلامت جامعه پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند ولی در کمال ناباوری طبق گفته کارشناسان، مسئولان ستاد مقابله با کرونای استان توانایی کنترل اوضاع را ندارند. این رسانه در جمعه گذشته در تاریخ 9 آبان ماه در گزارشی از حضور حداکثری شهروندان زنجانی در تفرجگاه‌ها انتقاد کرده بود و چرایی این تجمع را از مسئولان ستاد مقابله با کرونای استان، استاندار، فرماندار و دانشگاه علوم پزشکی مطالبه کرده بود. اما با ابراز تاسف باید اشاره کنیم نه تنها اینکه مسئولان استانی به این مطالبه پاسخی ندادند بلکه حضور حداکثری مردم مجدداً در این تفرجگاه‌ها در روز جاری تکرار شد و با اینکه مسئولان مربوطه باید با تدابیر لازم همچون با مسدود کردن تفرجگا‌ه‌ها از حضور مردم در این مراکز پیشگیری کنند ولی هیچ‌گونه اقدامی از مسئولان دیده نشده و با کمال تاسف تفرجگاه‌های زنجان امروز‌ مملوء از جمعیت بود.

گزارش ویدئویی|ستاد کرونای استان زنجان در خواب زمستانی / آقای وزیر بهداشت ‌به داد مردم برسید‌ گزارش| تداوم روزهای قرمز کرونایی در استان زنجان/ چرا بر ناوگان تاکسیرانی نظارت ‌نمی‌شود؟‌ فرماندار زنجان: با شهروندان متخلف تعارف نداریم

بر همین اساس سوالی که از فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان، رضا عسگری فرماندار زنجان و همینطور خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان مطرح است این است که آقایان مسئول! آیا هدف از تشکیل از ستاد مقابله با کرونای استان فقط تعطیلی نماز جمعه و مساجد و مراسم‌های عزاداری اربعین بود؟ آیا نباید با تدابیر لازم از حضور مردم در تفرجگاه‌ها، مراکز تجاری و بازار پیشگیری کرد؟ چرا پارک‌ملت و دیگر تفرجگاه‌های شهر زنجان همچنان باز هستند و شهروندان زنجانی به راحتی در این مراکز حضور دارند؟

در پایان باید بازهم تاکید کرد که مسئولان عالی رتبه استانً به خاطر مردم و زحمات مدافعان سلامت هم که شده خواهشاً با جدیت هرچه تمام با شهروندان متخلف برخورد کنید و با تدابیر لازم از حضور مردم در مراکز شلوغ جلوگیری شود چرا که دود کم‌کاری‌های شما مستقیماً به چشم شهروندان می‌رود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد مقابله مسئولان ستاد کرونای استان استان زنجان تفرجگاه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران