Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در هفته نخست لیگ بیستم برابر تیم ذوب آهن به نتیجه تساوی ۲ - ۲ رسید. گل دوم فولاد در دقیقه ۷+۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری به شدت از داور انتقاد کرد و از مسئولان باشگاه به خاطر از دست دادن یک بازیکن گلایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح گفتگوی رضایی در ادامه می‌آید:

* کافی است صحنه پنالتی فولاد را هرکسی می‌خواهد ببیند. هرکسی جای کمک داور باشد متوجه می‌شود خطا خارج از محوطه جریمه بود و بازیکن حریف خودش را در محوطه جریمه پرتاب کرد. صحنه قبل از آن هم بازیکن فولاد با دست توپ را می‌زند و توپ به بیرون می‌رود ولی کرنر اعلام می‌کند. ما که از ۵۰ متر فاصله این صحنه را می‌بینیم چطور داور کنار از ۲۰ متری نمی بیند؟

* هر مرجعی هست باید این بازی را بررسی کند. به این راحتی نمی‌شود پنالتی گرفت. این لیگ برتر است؟ من خنده ام می‌گیرد که ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی به این شکل پنالتی می‌گیرند. می‌گفتند سه امتیاز را به تیم حریف می‌دادیم و خودمان را خسته نمی‌کردیم.

* آقای داور که از ۲۰ متری این صحنه‌ها را نمی‌بینی! همه اوت های فولاد خطا بود ولی فقط یک خطا گرفتید. آقای داور چطور تشخیص نمی‌دهی که این اوت خطا است؟ به راحتی حق ما را تضییع می‌کنند مثل سال قبل که ۱۰ امتیاز از ذوب آهن گرفتند و امسال هم همان مسیر را می‌روند. برای من قابل قبول نیست. خب چرا می‌رویم تمرین می‌کنیم؟

* خواهشم این است هر مرجع قضایی می‌تواند این را پیگیری کند. به ۱۰ داور صحنه را نشان بدهید. خطا خارج از محوطه جریمه رخ داد و ۳۰ ثانیه مانده بود بازی تمام شود. متاسفم که این اتفاقات رخ می‌دهد آن هم در لیگ برتر که تمام چشم‌ها و دوربین‌ها زوم است و حق یک تیم ضایع می‌شود. صحبت خاص دیگری ندارم.

* وقتی گل خوردیم برایم روشن و واضح بود و ایمان داشتم که می‌توانم این بازی را برنده شوم چون تیم فولاد فقط زیر توپ زد. بعد از آنکه گل خوردیم در نیمه اول یک مقدار عجول بودیم ولی در نیمه دوم بازی را کاملاً در دست گرفتیم. به نظرم می‌توانستیم بهتر هم باشیم ولی نیاز به کار بیشتر داریم و باید تمرکز داشته باشیم. گل اولی که خوردیم ما را غافلگیر کرد.

* عکاشه بازیکن جوانی است و داریم روی او کار می‌کنیم. او بازیکنی است که باید پیشرفت کند. علی دشتی دو هفته قبل مصدوم شد و چاره‌ای نداشتیم جز اینکه عکاشه را سمت راست ببریم.

* نبی زاده را آخرین لحظه از دست دادیم. این اشتباهات نباید از طرف باشگاه رخ بدهد. یک بازیکن گرفتیم ولی بنا به دلایلی که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست حالا این بازیکن را به خاطر مسائل اداری و نظام وظیفه نداریم. تیم مدیر اجرایی دارد. تیم نباید به این شکل از یک بازیکن محروم شود. اشتباه بزرگی رخ داد و برایم قابل هضم نیست باشگاه به راحتی یک بازیکن را از دست بدهد. تا دیروز هم هیچکس به من اطلاع نداده بود. اگر گفته بودند خودم قضیه را حل می‌کردیم. یک بازیکن با این کیفیت می خریم ولی به راحتی او را از دست می‌دهیم. باشگاه باید خیلی در این مسائل ورود قوی‌تری داشته باشد که اتفاقات اینچنینی رخ ندهد.

* بیدوف دیر به تیم رسیده است. تقریباً دو هفته بعد از شروع تمرینات به تیم اضافه شد. مهاجم نداشتیم و شرایط جذب بازیکن به طوری بود که امکان نداشتیم بازیکن بیشتری بگیریم مگر بازیکن آزاد یا از لیگ دسته اول. روی بیدوف فشار آوردیم زودتر آماده شود. او در نیمه اول نتوانست آنطور که باید و شاید کار کند ولی در نیمه دوم بدنش راه افتاد. فکر نمی‌کنم مصدومیت خاصی باشد و بیشتر به خاطر خستگی است.

* خواهشم این است از طریق باشگاه که اتفاقات بازی با فولاد بازنگری شود. نباید حق باشگاه ضایع شود. نمی دانم چه بگویم. مگر لیگی قوی‌تر از لیگ برتر داریم؟ چرا این اتفاقات رخ می‌دهد؟ داور دنبال چه چیزی بود؟ برایم خیلی این بازی عجیب بود.

کد خبر 5065016

منبع: مهر

کلیدواژه: رحمان رضایی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا انتخابی تیم ملی باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد فدراسیون کشتی شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون والیبال والیبال لیگ برتر والیبال محمود فکری یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر