Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اسیر ماهر الاخرس پس از ۱۰۳ روز اعتصاب غذای نامحدود در نهایت رژیم صهیونیستی را تسلیم عزم و اراده خود کرد.

بر اساس این گزارش، اسیر الاخرس پس از موافقت سازمان زندان‌های صهیونیستی با آزادی او در ۲۶ نوامبر (۶ آذرماه) و تاکید بر عدم تمدید بازداشت موقتش، دست از اعتصاب غذا کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، جمعیت اسرای «واعد» هم تایید کرد که رژیم صهیونیستی دیگر مدت بازداشت موقت اسیر ماهر الاخرس را تمدید نخواهد کرد و او اعتصاب غذای خود را متوقف کرده است.

پیشتر کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی به تشریح آخرین وضعیت ماهر الاخرس اسیر فلسطینی پرداخته و گفته بود: وضعیت جسمانی اسیر الاخرس به شدت خطرناک است و در حال حاضر تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امیدواریم در ارتباط با پرونده او به موفقیت برسد.

خضر عدنان، عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این خصوص گفته بود: بازداشت های غیرقانونی اسرای آزادشده فلسطینی توسط صهیونیستها نشان می دهد که تل آویو در قبال حامیان اسیر ماهر الاخرس سیاست ترور را در پیش گرفته است. این عضو جنبش جهاد اسلامی تأکید کرده بود: این اقدامات صهیونیستها نشان می دهد که زندگی و جان اسیر ماهر الاخرس به شدت در خطر است.

کد خبر 5065101

منبع: مهر

کلیدواژه: ماهر الاخرس فلسطین رژیم صهیونیستی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فرانسه جو بایدن فلسطین توهین به پیامبر امانوئل ماکرون ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا عربستان سعودی لبنان اسیر ماهر الاخرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود شامگاه امروز سه شنبه برگزار شود، لغو شده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در شرایطی این نشست را لغو کرده است که قرار بود در آن درباره موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

این در حالی است که نتانیاهو در جدیدترین مواضع خود گفته است جنگ علیه غزه تا تحقق اهداف اعلام شده متوقف نخواهد شد.

وی در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. نتانیاهو همچنین گفته است حمله زمینی به رفح به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 6093313 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست