Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا موسوی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ادعای احتکار روغن در انبار شرکت آب و فاضلاب شیراز کار بررسی این موضوع در دستور کار اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد انبار مورد نظر متعلق به شرکت تعاونی مصرف کارکنان آبفا است و همه مردم نیز می‌توانند از این شرکت تعاونی خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: کالای بارگیری شده شامل سه قلم مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و شامپو بوده است، البته مقداری روغن نیز در محل وجود داشت که نگهداری آن کاملا قانونی بود.

موسوی بیان کرد: در بررسی مدارک و وضعیت خرید و فروش‌های این شرکت تعاونی مشخص شد هیچ تخلفی صورت نگرفته و ادعای مطرح شده در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

محموله مورد نظر مواد شوینده بوده است
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال پخش غیر اخلاقی کلیپ کذب و موهن در خصوص انبار فروشگاه تعاونی مصرف شرکت آبفا شیراز، به استحضار می‌رساند محموله مورد نظر مواد شوینده از قبیل پودر و مایعات شوینده برای همکاران در واحدهای بهره برداری، آزمایشگاه و غیره بوده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: با حضور ماموران نهادهای نظارتی صحت ادعای مسئولان فروشگاه از طریق بازبینی دوربین های موجود در محل و سرکشی به انبار مقصد محرز شد و صورتجلسه‌ای نیز در این زمینه تهیه و برای تبرئه و پیگیری شکایت شرکت آبفا به مراجع قضایی تنظیم شد.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این شرکت حق پیگیری وطرح شکایت در مراجع قضایی را برای خود محفوظ دانسته و در اسرع وقت اقدامات حقوقی و قضایی مناسب را انجام می دهد و خاطیان را به دست قانون خواهد سپرد.
 

برچسب‌ها شیراز سازمان تعزیرات حکومتی احتکار وزارت نیرو فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز سازمان تعزیرات حکومتی احتکار وزارت نیرو فارس شیراز سازمان تعزیرات حکومتی احتکار وزارت نیرو فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد