Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موکب مردم قم المقدسه گفت: نصب یادمان شهدا یکی از راه های حفظ یاد و خاطر شهدا است و باید قم در این زمینه برای سایرشهرها الگو باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود پارچه باف در گفت وگویی با بیان اینکه در حق شهدا کوتاهی کرده ایم، اظهار کرد: از خیابان چهارمردان می توانیم به عنوان قلب تپنده انقلاب و کانون بسیج مردمی برای هشت سال دفاع مقدس یاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نصب یادمان 12 تن از شهدای شاخص قم در خیابان چهارمردان به همت شهرداری و همکاری کنگره ملی شهدا بیان کرد: از این اقدام می شود به عنوان رویدادی مبارک یاد کرد هرچند که باید زودتر این رویداد در این خیابان رقم می خورد.

رئیس سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات ابراز امیدواری کرد: در تمام محله ها و خیابان های قم یادمان شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به همت شهرداری نصب شود تا یاد و خاطر این شهدا که از جان خود برای دفاع از حریم اسلام، وطن و ناموس گذشتند، در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری در ایجاد خلاقیت برای نصب یادمان شهدا در خیابان چهارمردان بیان کرد: باید این روش برای ترویج فرهنگ شهادت ادامه داشته باشد تا از شهر قم به عنوان الگویی برای سایر شهرها بهره برده شود.

پارچه باف با تاکید براینکه نسل جوان دهه 70 و 80 از وقایع جنگ و انقلاب آگاهی کاملی ندارند، تصریح کرد: نصب یادمان شهدا می تواند این نسل ها را با رشادت ها و دلاوری هایی این شهدا آشنا کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی با خون سرخ خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، تصریح کرد: ما در این راه وظیفه داریم برای حفاظت از قیام و تلاش شهدای انقلاب؛ با نصب این یادمان ها تلاش کنیم که یاد و خاطر آنان زنده نگه داشته شود و همواره باید به خاطر داشته باشیم که امنیت امروزما مقرون خون شهدایی است که خون پاکشان برای دفاع از حریم انقلاب به زمین ریخته شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یادمان شهدا نصب یادمان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا