Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@10:47:19 GMT

توزیع داروی بیماران خاص و پیوندی در داروخانه های منتخب

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۶۸۹۹

‍‍‍‍‍‍

مدیر داروی سازمان غذا و دارو : داروی بیماران خاص براساس سهمیه‌ ای است که هر ساله مشخص، تامین و به داروخانه‌های منتخب توزیع می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

دکتر محمدی در ارتباط تصویری با برنامه پیگیری شبکه خبر درباره نحوه توزیع داروهای پیوندی در داروخانه های کل کشور افزود: هر ساله توسط معاونت درمان کشور و طبق سهمیه، داروهای بیماران خاص و پیوندی مشخص، اعلام و توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر داروی سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: داروهای بیماران خاص و پیوندی مشترک بین داروخانه های منتخب و معاونت درمان مشخص و تعیین شده و توزیع می شود. 

دکتر محمدی مدیر داروی سازمان غذا و دارو، ضمن اشاره  به کمبود داروهای بیماران خاص، گفت: تولید کننده های این نوع داروها در دنیا محدود و کم هستند.

دکتر محمدی افزود: داروی بیماران خاص براساس سهمیه‌ ای است که هر ساله مشخص تامین و در بین داروخانه‌های منتخب توزیع می شود. 
وی گفت: داروی بیماران خاص (هموفیلی، دیالیزی، ام اس و ...) در مقایسه با بیماران سرطانی کم مصرف‌تر و محدودتر است.   دکتر محمدی افزود: دارو‌ها را در اختیار داروخانه‌هایی قرار می‌دهیم که از لحاظ سابقه فعالیت نسبت به داروخانه‌های دیگر دارای برتری هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: توزیع ، دارو ، بیماران ، پیوندی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: توزیع دارو بیماران پیوندی داروخانه های منتخب داروی بیماران خاص توزیع می شود دکتر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند