Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا الماسخاله امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فوتبال در استان گیلان وضعیت مناسبی ندارد، اظهار کرد: فوتبال باعث ایجاد نشاط اجتماعی در کشور و گیلان شده و این ورزش ارزشمند در استان وضعیت مناسبی ندارد به همین منظور متولیان ورزش  دنبال راهکار برای بهبود وضعیت فوتبال بوده و برای انجام این کار باید اطلاعات درست در دست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان فوتبالی در استان گیلان گفت: در استان گیلان جوانان بااستعداد بسیار خوبی وجود داشته و برخی از آنان در سطح ملی فعالیت دارند لذا یکی از مشکلات اساسی در فوتبال گیلان نبود منابع مالی کافی است.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان زیان ده بودن باشگاه‌داری در استان را فقط مختص به گیلان ندانست و افزود: باشگاه‌های فوتبال در ایران و زیان ده بوده و در گیلان به دلیل نبود منابع مالی این مشکل بیشتر است لذا ما در گیلان علیرغم وجود استعداد با کمبود منابع مالی مواجه هستیم، زیرا وضعیت اقتصادی فوتبال در گیلان خوب نیست.

الماسخاله با اذعان به اینکه عدم پرداخت منابع مالی به یک مشکل در فوتبال کشور تبدیل‌شده است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی قوانین دست و پاگیری برای فوتبال ازجمله عدم پرداخت پول توسط دولت به باشگاه‌های فوتبال کشور وضع کرده و این در حالی است که برای باشگاه‌ها منابع مالی ثابت در نظر گرفته نشده است.

وی انتقادات واردشده به هیئت فوتبال در خصوص عدم نظارت و مدیریت را نادرست دانست و بیان کرد: عده‌ای عدم وجود نظارت و مدیریت بر منابع مالی توسط هیئت فوتبال را مطرح می‌کنند درحالی‌که در گیلان هیچ منابع مالی وجود نداشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تصویب نظام جامع باشگاه‌داری در کشور گفت: مجلس شورای اسلامی ابتدا باید نظام جامع باشگاه‌داری را تصویب و سپس کمک دولت به باشگاه را مصوب می‌کرد زیرا در این صورت بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

الماسخاله با بیان اینکه هیئت فوتبال در کشور حق تیم داری ندارد، افزود: یکی از منابع مالی‌های هیئت فوتبال‌ها گرفتن درصد از باشگاه‌ها است ولی دو میلیارد تومان به‌حساب وزارت ورزش و سپس به اداره کل ورزش و جوانان واریز شد تا بتوانیم آن را خرج تیم‌های گیلانی کنیم ولی بازرسی ورود کرد.

وی با اشاره به دلایل مشکلات پیش‌آمده برای داماش در لیگ یک تصریح کرد: دو مرحله پول از طریق برنامه‌وبودجه و وزارت ورزش و جوانان  به‌حساب منطقه آزاد اروند واریز شد ولی منطقه آزاد اروند به دلیل منع قانونی آن را قبول نکرد و به دنبال راهکار دیگر بودیم ولی باشگاه داماش پیگیر این مسئله نبود‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیئت فوتبال استان گیلان هیئت فوتبال هیئت فوتبال استان گیلان منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • استقلال جریمه مالی شد
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • پولشویی