Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با کسانی‌که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند خبرداد و گفت: بانیان مراسم‌های ختم و عروسی شلوغ، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: از عزیزانی که در حوزه بهداشت و درمان تلاش می‌کنند و در أین ایام با تمام توان و با حداقل امکانات از بیماران مراقبت کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مربوط تامین اکسیژن خاطر نشان کرد: برخی وعده‌ها برای تامین اکسیژن داده شده، امیدواریم که محقق شود، اما باید خودمان وارد عمل شویم، و فاز دوم تولید اکسیژن با همکاری صمت و بانک عامل راه‌اندازی شود.

کلانتری خاطر نشان کرد: همه ما خادم و نوکر مردم هستیم، اما بدون تعارف با کسانی‌که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع شود، اصلاً قابل تحمل نیست که 20 درصد از افراد ناشی با سهل انگاری خود سلامتی 80 درصد دیگر به خطر بیاندازند.

افزایش 2 برابری ظرفیت تخت‌‌های کرونایی بیمارستان بقیه‌‌الله (عج) در پی افزایش آمار مبتلایانرئیس علوم پزشکی خراسان شمالی: شیب شیوع کرونا در خراسان شمالی بسیار صعودی استپزشک استقلال: نادری کرونا ندارد

وی در ادامه بیان کرد: بانک‌ها و نهادها و سازمان‌ها باید خدمات دهی خود را مردم قطع نکنند، ولی باید این خدمت‌دهی به مردم تحت نظارت، و با برنامه‌ریزی صحیح صورت بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان صمت اگر قرار است کالایی را توزیع کند، بجای اختصاص دادن یک فروشگاه و یا مکان به این امر، تعداد بیشتری با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق صورت بگیرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان تصریح کرد: برگزاری یک مراسم ختم به این شلوغی در یکی از شهرستانهای استان آنهم در این شرایط خاص و خطرناک، باعث وحشت می‌شود، از بزرگان، ائمه‌جمعه، هنرمندان، نسبت به این موارد ورود کنند و مردم را نسبت خطرات توجیه کنند.

وی افزود: تمام افرادی که در برگزاری مراسم‌های ختم و جشن نقش دارند، از صاحب مراسم گرفته تا نقاره‌زن و شروه‌خوان مقصر هستند، و این افراد بدون تعارف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کلانتری ابراز داشت: با چاپخانه‌هایی که اقدام به چاپ بنر برای برگزاری مراسمات اقدام می‌کنند و در واقع مردم را به صرف کرونا دعوت می‌کنند،  برخورد قانونی خواهد شد، و همچنین تمام ادارات و سازمانها به اعمال مصوبات ستاد کرونا اقدام کنند، و اگر اداره یا سازمانی استنکاف ورزید، به وزارت مربوطه گزارش تخلف صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد