Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:08:14 GMT

دلیل محرومیت دو جلسه ای مسعود شجاعی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۷۵۶۶

دلیل محرومیت دو جلسه ای مسعود شجاعی

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور دلیل محرومیت کاپیتان این تیم را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی به دلیل محرومیت 2 جلسه ای که توسط کمیته انضباطی اعلام شد، نتوانست تیمش را در دیدار هفته نخست در برابر نفت مسجدسلیمان همراهی کند.
حالا و در حالی که خبر محرومیت شجاعی در روز دیدار تبریزی ها در مقابل حریفشان اعلام شد، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور در مورد علت این محرومیت، توضیحاتی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم جمالی درباره محرومیت دو جلسه‌ ای مسعود شجاعی اظهار داشت: متاسفانه زمانی که متوجه محرومیت مسعود شجاعی شدیم، از این رأی تعجب کردیم.


وی افزود: مسعود شجاعی یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید و مردم این موارد را به خوبی می‌دانند. فوتبالی‌ها با بزرگی و منش مسعود شجاعی آشنا هستند و نیازی به توضیح در این مورد نیست. با این حال، باشگاه اعتراض خود را به محرومیت مسعود شجاعی اعلام کرده و امیدوار است که از هفته دوم بتواند از حضور این بازیکن با تجربه بهره ببرد.

 

 

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور با اشاره به دلیل محرومیت دو هفته‌ای مسعود شجاعی، خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده، محرومیت مسعود شجاعی به خاطر مصاحبه پس از اتمام دیدار فینال جام حذفی و نقد عملکرد فدراسیون فوتبال است.


باشگاه تراکتور اعتراض خود را به این حکم اعلام کرده و در تلاش است تا  محرومیت کاپیتان تیم را برای هفته دوم رفع کند. شاگردان منصوریان در هفته دوم باید به مصاف نساجی مازندران بروند.

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی باشگاه تراکتور دلیل محرومیت مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی