Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان بوکس کشورمان برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک که قرار است خرداد ماه سال 1400 در فرانسه برگزار شود، از 24 آبان در تهران آغاز خواهد شد.

اولین مرحله اردوهای پسا کرونایی تیم ملی بوکس از 22 شهریور با حضور دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی دو المپیکی بوکس ایران در تهران آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید احمدی‌صفا، مهدی خسروی، دانیال شه‌بخش، باقر فرجی، مسلم مقصودی، سید شاهین موسوی، میثم قشلاقی، پوریا امیری و علی جمالی بوکسورهای حاضر در چهارمین مرحله اردو بودند که سوم تا 15 آبان به میزبانی کیش برگزار شد.

طبق برنامه تمرینی علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، اردوهای این روزهای پسا کرونایی؛ دو هفته تمرین و یک هفته استراحت است که برای اردونشینان در نظر گرفته شده است.

طبق برنامه ریزی استکی، قرار است مسابقات انتخابی دوم نفرات خارج از اردو در دی ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس سیدشاهین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است